۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۶۲۹۵۷۸
به همت خانه روانشناسان قم برگزار می‌شود؛

دوره جامع و کاربردی تربیت مشاور و درمانگر خانواده

دوره جامع و کاربردی تربیت مشاور و درمانگر خانواده
اولین دوره جامع و کاربردی تربیت مشاور و درمانگر خانواده حرفه ای در کشور به همت خانه روانشناسان قم و با همکاری مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا برگزار میشود.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، اولین دوره جامع و کاربردی تربیت مشاور و درمانگر خانواده حرفه‌ای در کشور به همت خانه روانشناسان قم و با همکاری مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا برگزار می‌شود.

این دوره با حضور اساتید حوزه مشاوره خانواده همچون دکتر سید محسن فاطمی، دکتر جواد خلعتبری، دکتر یعقوب شفیعی فرد، دکتر رضا مهکام و دکتر محمدرضا جهانگیرزاده برگزار می‌شود.

سرفصل‌های دوره

درمانگری با رویکرد شناختی رفتاری(cbt)
مشاوره پیش از ازدواج(pmc)
مداخله در طلاق
مایند فولنس زوجین
زوج درمانی
فرمولیشن
فرزند پروری (pmt)
فن بیان و اصول سخنوری

از مزایای شرکت در این دوره می‌توان به ارائه مدرک معتبر و بین المللی، بهره‌گیری از اساتید مجرب و برتر، جامعیت دوره و آموزش با رویکرد دینی، کارگاهی و کاربردی بودن دوره و بکارگیری و معرفی شرکت کنندگان در مراکز مشاوره در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد.

دوره جامع و کاربردی تربیت مشاور و درمانگر خانواده

اطلاعیه خانه روانشناسان قم همچنین در مورد شرایط شرکت کنندگان در دوره ناظر بر این نکته است که شرکت کننده می‌بایست فارغ التحصیل یا دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های روانشناسی و مشاوره بوده و همچنین تعهد و الزام به حضور منظم تا پایان دوره داشته باشد.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در دوره با شماره 09191540823 تماس حاصل کنند./918/ت301/

ارسال نظرات