۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۲۹۵۹۹
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز:

تبلیغ مهمترین رسالت طلاب در مبارزه با هجمه های فرهنگی است

تبلیغ مهمترین رسالت طلاب در مبارزه با هجمه های فرهنگی است
حجت الاسلام پورمحمدی تبلیغ را مهمترین رسالت طلاب در مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمن دانست و گفت: جزیره ای عمل کردن به نفع انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، شب گذشته در نشست اعضای جامعه روحانیت مبارز که در شهرستان ورامین برگزار شد، گفت: روحانیت پرچمدار انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب از حوزه علمیه و توسط روحانیت آغاز شد، ادامه داد: امروز نیز روحانیون پرچمدار انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه روحانیون در طول این ۴۰ سال همواره در همه عرصه ها کمک حال مردم بوده اند، اظهار داشت: پیروزی و موفقیت روحانیون در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با تمام توطئه ها و فتنه های دشمنان در طول این ۴۰ سال پیروز بوده است، گفت: با توجه به توطئه های خصمانه دشمنان علیه انقلاب می طلبد فعالیت روحانیت مبارز با قوت و قدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی به برطرف شدن برخی مشکلات چون عدم خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و ادامه داد: اختلافات سیاسی، مسایل فرهنگی و رفع مشکلات معیشتی مردم از جمله مسایلی است که باید در جامعه رفع شود.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای ظرفیت های خوبی است که باید از آن استفاده شود، گفت: تقویت مسایل فرهنگی با پای کار بودن روحانیت قطعی است.

وی تبلیغ را مهمترین وظیفه روحانیت دانست و اظهار داشت: غفلت از تبلیغ به فرهنگ جامعه اسلامی صدمه وارد می کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰هزار طلبه خواهر و برادر در حوزه های علمیه تحصیل می کنند، عنوان کرد: جزیره ای عمل کردن مانع تحقق اهداف انقلاب می شود./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات