۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۲۹۶۳۹

محکومیت انتقال رهبر شیعیان نیجریه به زندان کادونا

محکومیت انتقال رهبر شیعیان نیجریه به زندان کادونا
جنبش اسلامی نیجریه، انتقال شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر این جنبش و همسر وی به زندان مرکزی کادونا را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش اسلامی نیجریه(IMN)، انتقال شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش از بازداشتگاه به زندان مرکزی ایالت کادونا را محکوم کرد.

در بیانیه‌ای که از سوی «ابراهیم موسی» سخنگوی این جنبش صادر شد، آمده است که شیخ زکزاکی و همسرش باید به بیمارستانی که  تجهیزات لازم برای رسیدگی به آنها را داشته باشد، منتقل شوند.

در این بیانیه تأکید شده است که تعدادی از بازماندگان حملات خشونت بار سال ۲۰۱۵ به شیعیان این کشور، در همین زندان بر اثر کمبود امکانات پزشکی جان خود را از دست دادند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما شدیدا هرگونه تلاش برای تشدید فشار بر شیخ زکزاکی و همسرش که هردو از نظر سلامتی وضعیت وخیمی دارند را محکوم و درخواست خود مبنی بر آزادی فوری و بدون قید و شرط آنها را تکرار می‌کنیم و هرگز از این خواسته قانونی خود کوتاه نمی آییم و تسلیم نمی‌شویم./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
شیعیان در همه جای جهان و در همه تاریخ در سختی و مشقت فراوان بوده اند ان شاالله با ظهور هر چه زودتر حضرت مهدی رفع گرفتاری بشود که تنها راه نجات ما و جهان با ظهور حضرت حجت است
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
این که حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفدا < تشریف بیاورند روح حاکمیت غالب بر جهان عدل و انصاف خواهد بود جای شک و تردید در آن نیست .اما وظیفه ی امروز و فردای ما چیست ؟ آیا فقط باید به همین دعا بسنده کنیم؟ یا نه هم باید دعا کنیم و عملا نیز با گفته ها و کارهای صحیح الهی در هموار کردن راه ظهور آن حضرت بگوشیم؟ .گرنه علت غیبت امام لعیه الصلوة و السلام چیست .؟ خلاصه این دعا باید باشد و لی مواظب باشیم که خود را با خاطری آسوده کنار نکشیم و انشاءالله با رعایت تقوی عمل کنیم .انشاءالله تعالی .
0
0
ناشناس
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
لطفا را در قسمت ( وگرنه علت غیبت امام زمان )که اشتباها نوشته شده است . اصلاح بفرمائید. سپاسگزارم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
ان الله مع الصابرین. و العاقبة للمتقین . ستم بر علماء متقی ستم بر عالم انسانیت است و سر انجام ستمگران رسوائی و سرنگونی در این چهان و عذاب الیم آخرت است . اما افسوس که ستمگران گوش شنوا ی حق ندارند .کر و کورند وعبرت نمیگیرند . کیف کان عاقبة الظالمین ؟ سر نوشت محمد رضا پهلوی چه شد؟ آیا همین برای فهمیدگان درسی بزرگ برای پند گرفتن نیست؟
0
0