۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۶۲۹۷۹۹
امام جمعه بندرعباس:

رمز درجات والای حضرت معصومه اتصال به ولایت است

رمز درجات والای حضرت معصومه اتصال به ولایت است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رمز و راز اینکه وجود مقدسه حضرت معصومه به مقام و درجات عالیه رسیده است اتصال به ولایت است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در هشتمین همایش کریمه اهل بیت علیهم السلام اظهار داشت: حضرت معصومه تنها امام زاده ای است که از معصومین زیارت نامه خاصه دارد و رمز و راز اینکه وجود مقدسه حضرت معصومه(س) به مقام و درجات عالیه رسیده است اتصال به ولایت است.

وی افزود: اینکه ما می بینیم حضرت معصومه حرکت می کنند به سمت کعبه وجود امام رضا علیه السلام از این باب است که امام مانند کعبه است و مردم باید به سمت او حرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: حضرت معصومه تجلی حضرت زهرا سلام الله علیها است و جمله گوهر باری که پیامبر درمورد حضرت زهرا فرمودند از وجود نازنین امام موسی کاظم در رابطه با حضرت معصومه هم فرموده شده است.

وی ادامه داد: حضرت معصومه سلام الله علیها محدثه و در چند روزی که در قم در بستر بودند دائما در حال عبادت و بندگی بودند و این است که این بانو را به جایگاه های بی نظیر می رساند.

وی ابراز داشت: حضرت معصومه(س) مانند حضرت زهرا(س) تسبیحات ویژه دارد و این یعنی عنایاتی که به حضرت زهرا شده است به حضرت معصومه هم رسیده است.

امام جمعه بندرعباس با بیان روایاتی در شان حضرت معصومه سلام الله علیها عنوان کرد: مقام شفاعت دختر موسی بن جعفر علیه السلام شفاعت همه شیعیان جهان است و مقام شفاعت حضرت زهرا سلام الله علیها مربوط به همه مردم است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات