۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۲۹۸۴۷
امام جمعه کوهدشت:

پذیرش مسؤولیت ها باید برای خدمت به مردم باشد

پذیرش مسؤولیت ها باید برای خدمت به مردم باشد
امام جمعه کوهدشت با تأکید بر اینکه انجام مسؤولیت ها باید برای خدمت به مردم باشد، گفت: در انجام خدمت گزاری به مردم باید اخلاص عمل داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، صبح امروز در جمع اعضای هیأت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های کوهدشت و رومشکان گفت: همه ما در قبال مردم رسالت خطیری بر دوش داریم.

وی با تأکید بر اینکه انجام مسؤولیت ها باید برای خدمت به مردم باشد، افزود: در انجام خدمت گزاری به مردم باید اخلاص عمل داشته باشیم.

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه بر ضرورت فراهم سازی زمینه انتخاباتی سالم تأکید و خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم در این شهرستان انتخاباتی سالم برگزار شود.

وی با تأید بر اینکه باید مراقب بود که شور و شعور بر انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی حاکم باشد، اظهار داشت: با برگزاری انتخاباتی سالم باید چهره مطلوبی از برگزاری انتخابات شهرستان کوهدشت نمایش داده شود.

امام جمعه کوهدشت رأی مردم را امانت خواند و عنوان کرد: با پرهیز از مواضع تهمت و بستن روزنه ها باید از آرای مردم صیانت شود.

حجت الاسلام طهماسبی در پایان بیان داشت: متدین بودن، عمل به قرآن، ولایت پذیری، صداقت، حفظ رأی مردم و انقلابی بودن، عمل جهادی و روحیه انقلابی از وظایف اصلی مجریان و ناظران برگزاری انتخابات است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
انتظاری که از دولت اسلامی می‌رود این است که پیشتر و بیشتر از هر دولت دیگری، نظارت مردمی بر خود را محترم شمارد و در عمل نشان دهد که از امر و نهی مردم نسبت به عملکرد کارگزاران به معنای واقعی کلمه استقبال کرده و این گونه نظارت‌ها را در تصحیح امور دولت به کارمی بندد.
0
0