۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۲۹۹۱۴
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به مدیران:

مردم را در ادارات و دستگاه‌های اجرایی معطل نکنید

مردم را در ادارات و دستگاه‌های اجرایی معطل نکنید
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که نباید مردم را در ادارات و دستگاه‌های اجرایی معطل کرد، گفت: مسؤولان جز نوکری و خدمت گزاری مردم شأنیت دیگری ندارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مسؤولان و کارکنان مرکز بهداشت ساری، ارائه خدمات مطلوب به مردم را وظیفه همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: جلب رضایت مردم همواره باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران شایسته بهترین‌ها هستند، افزود: این مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب خوش درخشیدند و به همین دلیل باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به این مردم با بصیرت بهره گرفت.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، مسؤولان را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خادم مردم دانست و خاطرنشان کرد: یک مدیر در جامعه اسلامی باید تنها دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که هیچ ارزشی بالاتر از خدمت صادقانه به مردم نیست، تصریح کرد: یک مدیر در نظام اسلامی باید از امکانات و فرصتی که در اختیار او قرار داده شده در جهت خدمت بی منت به مردم استفاده کند.
 
وی با تأکید براین که رضایت مردم تنها یادگاری است که پس از دوران مدیریت برای یک مسؤول باقی خواهد ماند، افزود: پس باید در این فرصت کوتاه از این امانتی که در اختیار داریم به منظور خدمت مناسب به مردم بهره گیریم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که نباید مردم را در ادارات و دستگاه‌های اجرایی معطل کرد، افزود: باید با نظارت دقیق و جدی بر روند خدمت رسانی به مردم، زمان رسیدگی به درخواست‌های عمومی به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.
 
وی با تأکید بر این که در نظام اسلامی مسؤولان جز نوکری و خدمت گزاری مردم شأنیت دیگری ندارند، افزود: یک مسؤول در نظام اسلامی باید همواره مراقب کند تا خدای ناکرده بیت المال به هدر نرود.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در مقاطع حساس پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بودند، بیان داشت: حضور مقتدرانه این مردم در صحنه‌های مختلف، بسیاری از توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کرده است.
 
نماینده، ولی فقیه در مازندران به حضور بی نظیر مردم در محکومیت حوادث اخیر کشور اشاره کرد و آن را آبی بر آتش فتنه دشمنان دانست و گفت: در جریان حوادث آبان ماه، مردم با بصیرت و انقلابی صف خود را از صف ضد انقلاب و اغتشاشگران جدا کردند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات