۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۲۹۹۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت به کارگیری شیوه های نوین تبلیغی برای جذب جوانان

ضرورت به کارگیری شیوه های نوین تبلیغی برای جذب جوانان
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت جذب جوانان تأکید کرد و گفت: باید از شیوه های نوین تبلیغی بهره مند شد و از روش های سنتی نیز نباید غافل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، مؤسسات و نهادهای وابسته به این اداره کل که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی رسالت خطیری در ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه بر دوش دارد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه جذب جوانان متدین و انقلابی در استان لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا دستگاه های فرهنگی همچون تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی با شبکه سازی و همکاری می توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی در راستای جذب جوانان و روشنگری بین این قشر اظهار داشت: در این زمینه باید از شیوه های تبلیغ نوین بهره مند شد.

وی با اشاره به اینکه جوان حرف منطقی و دارای اساس و پایه را می پذیرد، عنوان کرد: با تبلیغ چهره به چهره که روشی سنتی و تأثیر گذار است می توان در این زمینه ایفای نقش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در اهدافی که رهبر معظم انقلاب برای ما ترسیم کردند، سازمان تبلیغات اسلامی تأثیر گذار بوده و نقش بسزایی برای رسیدن به این اهداف می تواند ایفا کند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی را خانه دوم خویش می دانم، گفت: از ویژگی های این نهاد فرهنگی مردمی بودن است و رمز موفقیت آن نیز همین است.

هیأت های مذهبی از افتخارات لرستان هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خویش فعالیت هیأت های مذهبی را موجب افتخار خواند و گفت: فعالیت این هیأت ها در سایه شور، هیجان دینی و مذهبی در لرستان مؤثر است و هیأ های مذهبی لرستان یکی از افتخارات مذهبی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: از ظرفیت هیأت های مذهبی باید در زمینه اجرا و تقویت برنامه های قرآنی بهره مند شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه ای از نسل سلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
برای ایشان آرزوی موفقیت در اداره قرارگاه فرهنگی استان و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب داریم.
0
0