۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۳۰۲۰۱
حجت الاسلام تحریری:

از آمران به معروف در چارچوب قانون حمایت می کنیم

از آمران به معروف در چارچوب قانون حمایت می کنیم
نماینده دادستان قم تأکید کرد که آمران و ناهیان در نظر داشته باشند که اگر رفتارشان از حیطه چارچوب قوانین خارج شود ما هیچ حمایتی نمی توانیم از آنها به عمل بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام تحریری نماینده دادستان قم عصر امروز در همایش «طرح مردمی پارسا» که در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به این که امر به معروف و نهی از منکر زمانی محقق می شود که همه مردم نسبت به آن احساس وظیفه داشته باشند، گفت: بدون همراهی و مشارکت مردم امر به معروف و نهی از منکر به نقطه مطلوب نمی رسد.

وی با بیان اینکه مردم در جامعه اسلامی نسبت به یکدیگر مسؤولیت دارند، ادامه داد: دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کامل می کند؛ امر به معروف و نهی از منکر نباید تنها به تذکر لسانی محدود شود، بلکه آمران و ناهیان گزارشات خود را مکتوب و مستند برای ما ارسال کنند.

حجت الاسلام تحریری خاطرنشان کرد: برخورد آمران به معروف و ناهیان از منکر در حیطه اماکن، صنوف، مغازه ها و یا خیابان باید مستند به ادله باشد تا دستگاه قضایی بتواند به آسانی از آمران و ناهیان حمایت به عمل بیاورد.

مسؤول شعبه برخورد با بی عفتی و بی حجابی عنوان کرد: شماره 09333633251 در پیام رسان های داخلی فعال است و مردم می توانند گزارشات خود را ارسال کنند تا ما به آنها رسیدگی کنیم؛ مردم از طریق رابطان طرح مردمی پارسا گزارشات خود را برای ما ارسال کنند تا ما در چارچوب قانون به آنها رسیدگی کنیم.

وی تأکید کرد: آمران و ناهیان در نظر داشته باشند که اگر رفتارشان از حیطه چارچوب قوانین خارج شود ما هیچ حمایتی نمی توانیم از آنها به عمل بیاوریم./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات