۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۳۰۲۱۷

عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله طبرسی

عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله طبرسی
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله طبرسی عیادت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله طبرسی عیادت کرد.
 
این گزارش می‌افزاید؛ این دومین عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله طبرسی طی هفته‌های اخیر است.
 
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسملین لائینی در جریان این ملاقات که در بیت آیت الله طبرسی صورت پذیرفت، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت جسمانی نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری و روند درمانی ایشان قرار گرفت.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار از خدمات ارزشمند و ارزنده آیت الله طبرسی در چهار دهه اخیر تجلیل کرد و افزود: این عالم وارسته در طول این چهل سال، همه توان خود را در جهت اعتلای دین و خدمت به انقلاب به کار گرفتند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که آیت الله طبرسی در طول همه این سال‌ها همواره منشأ آثار و خدمات ارزشمندی برای انقلاب، نظام و حوزه‌های علمیه بودند، بیان داشت: آثار این خدمات ارزنده امروز در جامعه آشکار است.
 
وی با اشاره به این که علما در طول تاریخ همواره منشأ خدمات بسیار ارزشمندی برای جامعه اسلامی و عموم مردم هستند، افزود: شخصیت هایی همچون آیت الله طبرسی، عمر با برکت خود را در جهت خدمت به انقلاب و مردم صرف کردند.
 
امام جمعه ساری با آرزوی شفای عاجل برای آیت الله طبرسی، تداوم خدمت ایشان به انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه را مسئلت کرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات