۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۶۳۱۳۹۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

کشورهای غربی اراده ای برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر ندارند

کشورهای غربی اراده ای برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر ندارند
حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: سران کشورهای غربی علیرغم شعارهایی که می دهند اراده ای برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر ندارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت اسلام والمسلمین باقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران شنبه در دیدار رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر با مثبت ارزیابی کردن وضعیت استان در مبارزه با مواد مخدر گفت: خوشبختانه وضعیت مازندران در این خصوص مطلوب است.
 
وی، مقابله با مواد مخدر را یک خواست عمومی در میان مردم و مسؤولان دانست و افزود: این وحدت رویه و انسجام در میان مسؤولان یک ظرفیت مناسبی برای مقابله با این پدیده شوم است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید از همه ظرفیت ها برای مقابله با مواد مخدر بهره گرفته شود، گفت: در همین راستا باید از تجربیات دنیا نیز در حوزه مواد مخدر استفاده شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مقابله با مواد مخدر را قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: در مسیر مقابله با این پدیده شوم شهدای بسیاری تقدیم شده است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با مواد مخدر به الگویی در دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: دنیا باید به دلیل این اهتمام جدی ایران اسلامی از کشورمان تقدیر کند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که فرزندان بسیاری از کشورمان در مسیر مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری همانند ایران اسلامی در مبارزه با مواد مخدر جدیت ندارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که اگر ایران اسلامی در مبارزه با مواد مخدر جدی نباشد امنیت دنیا به خطر خواهد افتاد، بیان داشت: اروپا و سایر کشورهای جهان باید از جمهوری اسلامی ایران از جدیت در مبارزه با مواد مخدر تقدیر کنند.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز مواد مخدر به یکی از تجارت های پرسود در جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: حتی بسیاری از کشورها از تجارت مواد مخدر در جهان سود می برند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز هیچ کشوری در جهان همانند ایران در مقابله با مواد مخدر جدیت ندارد، افزود: سران کشورهای غربی علیرغم شعارهایی که می دهند اراده ای برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر ندارند.
 
وی با اشاره به این که اگر کشورهای مدعی مقابله با مواد مخدر در این راه جدیت دارند باید با همه توان به میدان بیایند و همانند ایران اسلامی در این راه هزینه بپردازند، خاطرنشان کرد: متأسفانه مبارزه با مواد مخدر از سوی کشورهای غربی در حد شعار و حرف باقیمانده و در عمل جدیت کافی وجود ندارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز غرب با بحران های اجتماعی بسیاری مواجه است، تصریح کرد: این بحران های اخلاقی و اجتماعی نتیجه بی توجهی به ارزش های دینی و اسلامی است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات