۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۶۳۱۴۰۱
با حضور خانواده های شهدا؛

مراسم «یلدایی با شهدا» در گلزار شهدای قم برگزار شد

مراسم «یلدایی با شهدا» در گلزار شهدای قم برگزار شد
مراسم «یلدایی با شهدا» با حضور خانواده های معظم شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم «یلدایی با شهدا» شنبه شب با حضور خانواده های معظم شهدا به همت گروه جهادی قیام در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، خانواده های شهدا و همچنین عموم مردم شریف قم برای گرامیداشت یاد و خاطره فداکاری های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در شب یلدا در مزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم گرد هم آمدند تا خاطرات ایثارگری های شهدای گرانقدر را با همدیگر مرور کرده و با آنها تجدید میثاق کنند.

حجت الاسلام جلالیان مجری و رواوی دفاع مقدس در این مراسم ضمن روایتگری سیره شهدای گرانقدر تأکید کرد که امشب به نشانه تجدید بیعت با شهدا در گلزار شهدای قم جمع شده ایم.

همچنین مادر شهید عسکری جمکرانی در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر به تبیین ویژگی های اخلاقی وی پرداخت و از جوانان این مرز و بوم درخواست کرد که به آرمان های شهدا پایبند باشند.

گفتنی است، روایتگری حسین ملات از یادگاران دفاع مقدس و راویان طنز دفاع مقدس از سیره و سبک زندگی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

قابل ذکر است، گروه همخوانی انصارالحجه نیز در این مراسم به شعرخوانی پرداختند و با اشعار خود یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

گفتنی است در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم شهید دهقانی، شهید سراجی، شهید عربی و شهید روشنایی همچنین از مادران شهید آل ایوب شهید اخوان و محمدی دعوت و تجلیل شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات