۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۳۱۴۶۶
رییس اداره اوقاف شمال غرب استان تهران:

وقف صدقه جاریه است

وقف صدقه جاریه است
حجت ‌الاسلام رستمی با بیان اینکه وقف صدقه جاریه است، گفت: بسیاری از مراکز پزشکی و درمانی را خیران واقف تاسیس کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام رستمی رییس اداره اوقاف شمال غرب استان تهران، امروز در مراسم آغاز بهره‌برداری از بخش موقوفه شادروان نظام مافی که در بیمارستان روانپزشکی رازی برگزار شد، گفت: انسان پس از مرگ دستش از دنیا کوتاه می شود نگر اینکه از خود صدقه جاریه باقی گذاشته باشد.

وی وقف را مصداق بارز صدقه جاریه بیان کرد و ادامه داد: وقف چشمه جاری است و تا زمانی که وجود دارد واقف از ثمرات آن بهره می برد.

حجت ‌الاسلام رستمی با اشاره به موقوفه و خدمات رسانی مرحوم مافی، اظهار داشت: موقوفات به عنوان صدقه جاریه بوده و سالها از خدمات واقفین استفاده می شود؛ این افتخاری است برای فرزندان و ورثه مرحوم وافی که پدرشان در این مسیر گام برداشت.

رییس اداره اوقاف شمال غرب استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر هزاران موقوفه پزشکی در تهران وجود دارد، گفت: بسیاری از مراکز و خدمات درمانی را خیرین واقف احداث کردند.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه در برگرداندن این موقوفات براساس فتوای امام راحل و رهبر انقلاب بسیار تلاش کرد و این بنا طبق نیت واقف تنها برای احداث آسایشگاه درمانی بیماران مورد استفاده قرار خواهد گرفت./813/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 17
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات