۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۳۱۴۸۵

ارسال پیامک نهایی طرح مسکن ملی، ۴۵ روز پس از ثبت نام

ارسال پیامک نهایی طرح مسکن ملی، ۴۵ روز پس از ثبت نام
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از ارسال پیامک نهایی ثبت نام طرح مسکن ملی در ۴۵ روز پس از ثبت نام خبر داد.

به گزارش خبرگزاري رسا، محمود محمود‌زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در گفت: با بیان اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۳۰ آذر آغاز و تا پایان ساعت ۱۸ به اتمام رسید، گفت: ۷۰ هزار واحد مسکن برای استان تهران در نظر گرفته بودیم که درو مقایسه با سایر استان‌ها میزان ظرفیت شهر تهران بسیار بیشتر از شهر‌های دیگر بود.

محمودزاده اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار زیاد متقاضیان طبق پیش بینی‌های صورت گرفته ظرفیت‌های شهر‌های جدید ازجمله پردیس، پرند و هشگرد در همان ساعات اولیه پر شد به ویژه شهر پردیس که در همان ۳۰ دقیقه اولیه ظرفیت آن تکمیل شد.

او یادآور شد: ظرفیت شهر پردیس در مقایسه با سایر شهر‌های دیگر کمتر بود چرا که در این شهر میزان ظرفیت و اراضی نسبت به سایر پروژه‌ها کمتر بود، اما به دلیل استقبال بسیار شدید متقاضیان ۲۰ هزار واحد مسکونی برای این شهر در نظر گرفتیم.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: منابع و اراضی برای شهر تهران نسبت به سایر شهر‌ها کمتر است و ما سعی خواهیم کرد در مراحل بعدی ثبت نام بتوانیم ظرفیت‌هایی را تامین کنیم، اما بعید به نظر می‌رسد که ظرفیت‌هایی برای شهر‌های پر متقاضی بتوانیم فراهم کنیم، اما ما تمام تلاش خود را برای ایجاد ظرفیت سازی خواهیم کرد.

محمود‌زاده با اشاره به اینکه برای ثبت نام در این سامانه برخی از متقاضیان با مشکل مواجه شده بودند گفت: به دلیل حجم بسیار بالا متقاضیان مشکلاتی ایجاد شده بود که طبیعی بود، اما سعی خواهیم کرد در دوره‌های بعدی ثبت نام این مشکلات را برطرف کنیم.

او اظهار کرد: دریافت کد رهگیری پس از پایان ثبت نام به معنای تایید متقاضی نیست چرا که بسیاری از ثبت نام کنندگان به دلیل نداشتن شرایط لازم حذف خواهند شد و ما تایید نهایی را بعد از پالایش و بررسی‌ها از طریق سامانه‌های مخحتلف اعلام خواهیم کرد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: تاکنون ۲۴۰ هزار نفر در سامانه طریق اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که پالایش و بررس‌های آن‌ها زمان بر خواهد بود و ما پیش نهاد می‌کنیم متقاضیانی که واجد شرایط نیستند در مرحوله دوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام نکنند.

محمود‌زاده تاکید کرد: مدت زمان پالایش و بررسی نهایی طرح اقدام ملی مسکن یک ماه تا ۴۵ روز زمان می‌برد و متقاضیان تایید صلاحیت شده از طریق پیامک می‌توانند مراحل تکمیل ثبت نام را انجام دهند./1360//101/خ

ارسال نظرات