۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۳۱۵۱۳

واکنش حماس به اقدام وزیر اماراتی در عادی‌سازی روابط با تل‌آویو

واکنش حماس به اقدام وزیر اماراتی در عادی‌سازی روابط با تل‌آویو
در پی توییت اخیر وزیر خارجه امارات درباره روابط با رژیم صهیونیستی و استقبال نخست‌وزیر این رژیم از این توییت، سخنگوی حماس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «عبدالله بن زاید»، وزیر امور خارجه امارات عربی در حساب کاربری‌اش در توییتر، مطلبی را منتشر و بر عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی صحه گذاشت.

این اقدام بن زاید با استقبال «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روبرو شد و نتانیاهو در این مورد گفت : «زمان آن فرا رسیده است که عادی‌سازی روابط و صلح محقق شود».

نتانیاهو امروز نیز بار دیگر از این اقدام وزیر خارجه امارات استقبال کرد و آن را نشانه تلاش‌های رژیم صهیونیستی در مسیر عادی‌سازی روابط دانست.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس در واکنش به این موضوع اعلام کرد، استقبال نتانیاهو از توییت بن زاید عمق روابط و سقوط برخی کشورهای عربی را نشان می‌دهد.

وی افزود: استقبال نتانیاهو از وزیر اماراتی و افتخار او به عادی‌سازی روابط نشان‌دهنده خطرناک بودن و جدیت اتفاقاتی است که علیه مسأله ما در جریان است.

القانوع گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی غیرمشروع باقی خواهد ماند و عادی‌سازی روابط با این رژیم خیانت است. شایسته است رژیم اشغالگر صهیونیستی به انزوا رانده شود و از ملت فلسطین در محاکمه سران جنایتکار این رژیم در دیوان کیفری بین‌المللی حمایت شود./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات