۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۶۳۱۵۳۵
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با امام است

۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با امام است
امام جمعه ایلام گفت: ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با امام است و پاسداشت این روز برای ولایتمداران امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت 9 دی به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام و به میزبانی و حضور حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام صبح امروز با حضور اعضاء تشکیل شد.

در این نشست ابتدا حجت‌الاسلام علی چراغی ‌پور به تشریح برنامه‌ها و برگزاری راهپیمایی 9 دی در ایلام اشاره و اظهار داشت: استکبارستیزی، مردمی بودن و اسلامی بودن شاخص‌های انقلاب اسلامی است که در دل مردم جای گرفته است.

وی افزود: سه مؤلفه عنوانی موجب آن شده است تا حضور مردم درصحنه، همه فتنه‌ها را خنثی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در ادامه افزود: نظام سلطه امروز مستقیماً مردم را هدف گرفته‌اند و می‌خواهند مردم را در مقابل نظام تجهیز کنند و با سیاه نمایی مردم را از انقلاب دور کند اما حضور مردم درصحنه‌های مختلف این ترفند دشمن را تاکنون خنثی کرده است.

وی اضافه کرد: 9 دی فرصتی است برای بسترسازی حضور با‌شکوه مردم درصحنه انقلاب اسلامی و با برپایی 9 دی بار دیگر آمریکا و ایادی‌اش طعم شکست از مردم ایران را خواهند چشید.

وی بابیان اینکه امسال مراسم رسمی نهم دی در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: امسال در راستای بزرگداشت ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی ما برای استفاده از ظرفیت مناسبت‌ها برای غنای این مراسم است.

در ادامه سخنان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: 9 دی متعلق به تمام ایرانیان است و متعلق به تمام افرادی است که به این انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن معتقد و پایبند هستند و صرفاً به هیچ گروه خاصی تعلق ندارد.

امام‌جمعه ایلام گفت: 9 روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است و بر ما است که این روز را گرامی بداریم.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام یادآور شد: روز نهم دی درواقع روزنه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به‌نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی یادآور شد: 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با امام (ره) است و پاسداشت این روز برای ولایتمداران امری ضروری است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات