۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۶۳۱۵۷۷

یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی برگزار شد

یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی برگزار شد
مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی قم امشب با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در نمازخانه این مدرسه برگزار شد.

انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پا برجا مانده است

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام اقبالی مدیر مدرسه علمیه علوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانیت گفت: امروز امنیت، عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پا برجا مانده است، اظهار داشت: افتخار می کنیم که رهبری داریم که به واسطه رهبری داهیانه ایشان توانسته ایم طی 40 سال در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام اقبالی زنده نگه داشتن یاد شهدا را از اوجب واجبات دانست و تأکید کرد: امروز متأسفانه افرادی در کشور تلاش دارند حتی نام شهدا را نیز از کوی و برزن محو و حذف کنند، از این جهت ما وظیفه داریم در مقابل این جریان یاد و خاطره شهدا را گرامی و زنده نگه داریم.

همچنین حجت الاسلام ماندگاری نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم، تأکید کرد: امروز ما از لحاظ عده در برابر دشمن کم هستیم، اما طبق آیات قرآن کریم پیروزی از آن کسانی است که به خداوند توکل داشته باشند؛ امروز آمریکا همه حربه های اقتصادی را علیه ملت ایران به کار گرفته است، اما نمی تواند راه به جایی ببرد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دومین رمز موفقیت شهدا در گام نخست انقلاب «امیدواری به نصرت الهی» بود، ابراز داشت: امروز دشمن با حربه فشار حداکثری علیه ملت ایران به میدان آمده است، اما بدون شک توطئه هایش بدون اثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه وحدت، اتحاد و انسجام ملت تنها راه حل مشکلات اقتصادی است، افزود: اگر ملت در کنار همدیگر متحد باشند بدون شک همه مشکلات و تهدیدها رفع خواهد شد؛ اگر همه ملت اراده کنند در جهت رونق تولید و مصرف کالای ایرانی گام بردارند قطعاً در این زمینه ها پیشرفت های چشمگیری حاصل خواهد شد.

گفتنی است، دومین روز از این یادواره فرداشب با سخنرانی حجت الاسلام عابدینی از اساتید حوزه علمیه قم در نمازخانه مدرسه علمیه علوی برگزار می شود./841/ج

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
تجلیل از شهدا به تداوم راهشان است.
0
0