۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۳۱۵۹۲
با اقامه نماز از سوی آیت الله اشرفی شاهرودی؛

پیکر آیت الله موسوی خلخالی در حرم مطهر رضوی آرام گرفت

پیکر آیت الله موسوی خلخالی در حرم مطهر رضوی آرام گرفت
پیکر آیت الله موسوی خلخالی با حضور پرشور علما، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم از مقابل مهدیه مشهد تشییع و در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، تشییع پیکر مطهر آیت الله سید محمدمهدی موسوی خلخالی از ساعت 9 امروز با حضور علما و فضلای حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم از مقابل مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

بنابراین گزارش، آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی بر پیکر آیت الله موسوی خلخالی نماز را اقامه کرد و آن مرحوم در رواق دارالزهد متبرکه به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ آیت الله موسوی خلخالی از اساتید برجسته فقه و اصول حوزه علمیه مشهد مقدس و از شاگردان برجسته آیت‌الله خویی بوده و مباحث اصولی و فقهی ایشان را به رشته تحریر در آورد و در حوزه علمیه تهران و مشهد خدمات ارزنده ای انجام داد، این عالم ربانی شامگاه شنبه ۳۰ آذر ماه در سن ۹۵ سالگی در مشهد مقدس به دیار ابدی شتافت.

خاطرنشان می شود؛ مراسم نکوداشتی برای این عالم فرزانه از سوی تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در استان و شورای عالی حوزه علمیه خراسان، امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی برگزار می شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام رجایی خراسانی به ایراد سخن و سید مهدی میرداماد به نوحه و روضه خوانی خواهد پرداخت./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
خدا رحمتش کند مرد نازنینی بود
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
شادی روح آن بزرگ مرد با تقوا فاتحه مع الصلوات
3
0