۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۳۱۶۲۸
حجت الاسلام موسوی مطرح کرد؛

گله مردم از بی توجهی مسؤولان؛ دلگرمی به طلاب و بسیجیان

گله مردم از بی توجهی مسؤولان؛ دلگرمی به طلاب و بسیجیان
حجت الاسلام موسوی با اشاره به ناراحتی شدید مردم از عملکرد مسؤولان دولتی، گفت: مردم از حضور بسیجیان و طلاب در کمک رسانی بسیار راضی و خوشحال بودند.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بارندگی اخیر اهواز از بسیج طلاب و روحانیان در پایگاه‌های مساجد برای استفاده از ظرفیت بچه‌های مساجد جهت کمک رسانی به آسیب دیدگان خبر داد.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با اشاره به راه اندازی هسته‌های جهادی مساجد اظهار داشت: طلابی که خارج از مساجد فعالیت داشتند در قالب گروه‌های جهادی به جابجایی اسباب و اثاثیه، شست و شوی فرش‌ها و پاکسازی خانه‌ها پرداختند.

این مقام مسؤول بیان داشت: رایزنی‌هایی با چندین نهاد و ارگان صورت گرفت تا بیل مکانیکی، لجن کش و پمپ آب برای خانه‌های آب گرفته شده در شهرستان کارون تهیه شوند که در این باره توفیقاتی حاصل شد.

حجت الاسلام موسوی به تهیه و توزیع غذای گرم در میان خانواده‌های آسیب دیده بارندگی اخیر اشاره کرد و گفت: این که خانواده‌های آسیب دیده احساس کنند طلبه‌ها و نیرو‌های بسیجی در کنار مردم هستند، مایه دلگرمی و امیدواری بود.

وی با بیان اینکه مردم به شدت از مسؤولان دولتی گله‌مند هستند، خاطرنشان کرد: این ناراحتی شدید زنگ خطری برای مسؤولان است که باید نقاط حادثه ساز همچون شهرستان کارون را مورد توجه ویژه قرار دهند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات