۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۳۱۶۸۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

تحقق آرمان‌ها با توجه مضاعف به نقش زنان در جامعه میسر می‌شود

تحقق آرمان‌ها با توجه مضاعف به نقش زنان در جامعه میسر می‌شود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: جامعه ما برای رسیدن به آرمان‌ها و طی کردن مسیر پیشرفت و عدالت چاره‌ای جز توجه مضاعف به زنان ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی اظهار داشت: سعادت و خوشبختی جامعه بشری مربوط به ایفای نقش زن در جامعه است، زنان بیشترین نقش را در این سعادت دارند.

وی با اشاره به اینکه زن در تمام نقش‌های خود می‌تواند جامعه را به سمت خوشبختی هدایت کند، افزود: تمام شهدای مرد پرورش یافته دامن زن هایی مجاهد هستند و هر انسانی که توانسته تحولی را در جامعه بشری ایجاد کند این موفقیت را مرهون مادر و یا همسر خود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان روز اول خود را به تبیین جایگاه زنان شهیده و ایثارگر اختصاص داده که این انتخاب مبتنی بر یک حقیقت و واقعیت است.

وی ادامه داد: همانگونه که اسلام به نقش خانم‌ها بیشترین اهمیت را می دهد دشمنان هم برای انحراف و سقوط جامعه بیشترین سرمایه‌گذاری را نسبت به دختران و خانم‌ها انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی تصریح کرد: جامعه برای رسیدن به آرمان‌هایش چاره‌ای جز توجه مضاعف به خانم‌ها ندارد، این توجه در حوزه‌های معنوی، معیشتی و فرهنگی باید روز به روز تقویت شود تا مسیر جامعه مسیر پیشرفت، رفاه و عدالت باشد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات