۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۶۳۲۱۵۸

اردوگاه بزرگ استان بوشهر برای استقرار زائران اربعین در شلمچه ساخته می‌شود

اردوگاه بزرگ استان بوشهر برای استقرار زائران اربعین در شلمچه ساخته می‌شود
استاندار بوشهر گفت: به منظور فراهم کردن بستر برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، اردوگاه بزرگ استان بوشهر ویژه اسکان زائران در مرز شلمچه ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالکریم گراوند ظهر امرور در نشست بررسی فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات و اربعین حسینی استان بوشهر با قدردانی از تلاش این ستاد در عرصه خدمات رسانی به اهل بیت(ع) اظهار داشت: مردم متدین و علاقه به ائمه اطهار(ع) در عرصه‌های گوناگون وفاداری خود را به اهل بیت(ع) نشان داده‌اند.

وی، ساخت سه ضریح خیمه‌گاه با همکاری مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر را نشان از ولایی بودن مردم این استان دانست و افزود: مردم استان بوشهر در توجه و خدمت به خاندان عصمت و طهارت(ع) از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش ستاد اربعین حسینی و موکب‌داران در این عرصه گفت: خیران عرصه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی از جایگاه والایی برخوردار هستند چراکه با عشق و علاقه به خاندان ائمه اطهار(ع) وارد این عرصه شده‌اند.

گراوند با بیان اینکه ستاد اربعین حسینی و موکب‌داران استان بوشهر در کشور به عنوان استان موفق معرفی شده است خاطرنشان کرد: برای رفاه بیشتر زائران اربعین حسینی با همکاری سپاه استان بوشهر اردوگاه مجهزی در مرز شلمچه خوزستان ساخته می‌شود.

وی از واگذاری زمین برای ساخت اردوگاه یاد شده در خوزستان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 2000 مترمربع برای ساخت اردوگاه استان بوشهر در مرز شلمچه استان خوزستان واگذار شده که اجرای این طرح در راستای فراهم کردن بستر برای ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین حسینی است.

استاندار بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود اردوگاه بزرگ استان بوشهر ویژه اسکان زائران در مرز شلمچه تا اربعین پیش‌رو ساخته و افتتاح شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات