۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۳۲۷۴۷

بزرگداشت آیت الله حائری شیرازی در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی

بزرگداشت آیت الله حائری شیرازی در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در دومین سالگرد ارتحال آیت الله محی الدین حائری شیرازی با الهام از پوستر محی الدین یاد و نام این عالم گرانقدر را گرامی می دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در دومین سالگرد ارتحال آیت الله محی الدین حائری شیرازی با الهام از پوستر محی الدین یاد و نام این عالم گرانقدر را گرامی می دارند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور با طراحی پوستر شخصیت محوراین چندکتاب با عنوان«محی الدین» با موضوع معرفی آثار عالم وارسته آیت الله حائری شیرازی همراه با تصاویر جلد کتاب و معرفی منابع ارائه شده در خصوص معرفی و تبیین شخصیت وی اقدام کرده است.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: همزمان با سالروز رحلت آیت الله حائری شیرازی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پاسداشت مقام علمی و معنوی این معلم اخلاق برنامه های ویژه ای برگزار می کند.

وی ادامه داد: کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی نیز ضمن توزیع این پوستر در کتابخانه و دیگر مراکز فرهنگی و علمی در ادامه این طرح معنوی و مذهبی با استفاده از منابع معرفی شده در پوستر  برنامه‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي از جمله نقد كتاب، نشست كتاب خوان، جمع خواني و  برنامه‌هاي خلاقانه براي معرفي هرچه بهتر كتاب‌ها و شخصيت آيت الله حائري شيرازي برگزار می کنند.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله محی الدین حائری شیرازی و نقش وی در پیروزی انقلاب اسلامی و ولایتمداری وی یاد و خاطره این علم جلیل القدر را در دومین سالگرد رحلت گرامی داشت.

شایان ذکر است «با علی در صحرا»، «تربیت دینی کودک»، «تعلق»، «تفکر»، «حکومت جهانی خدا»، «درس سحر»، «مربی و تربیت و نماز» نمونه هایی از تالیفات آیت الله محی الدین حائری شیرازی است./864/

امیر خاکراه
ارسال نظرات