۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۳۳۵۱۳
امام جمعه امین شهر:

سردار حاج قاسم سلیمانی یار باوفای ولایت بود

سردار حاج قاسم سلیمانی یار باوفای ولایت بود
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که سردار حاج قاسم سلیمانی یار باوفای ولایت است، گفت: استکبار دیگر خواب راحتی ندارند و باید منتظر پاسخ محکم مقاومت باشد.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سردار سلیمانی بعد از ۴۰ سال جهاد و مبارزه با دشمن، به آرزوی خود رسید.
 
وی افزود: حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال از کشور و رهبر خود دفاع کرد و ولایت مداری از بارزترین صفات حاج قاسم سلیمانی شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام فلاحی با بیان این که سردار حاج قاسم سلیمانی الگویی برای جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار دیگر خواب راحتی ندارند و باید منتظر پاسخ محکم سپاه ثارالله باشند.
 
امام جمعه امین شهر با توجه به این که سردار سلیمانی نقشه‌های دشمنان را در منطقه از بین برد، اظهار داشت: از بین بردن داعش در منطقه از دستاورد‌های بزرگ حاج قاسم سلیمانی محسوب می‌شود.
 
وی بیان داشت: نام حاج قاسم سلیمانی تا روز قیامت در قلب مردم ایران خواهد ماند، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی راه ورود برای از بین بردن دشمنان را توسط مقاومت فراهم کرد.
 
حجت الاسلام فلاحی بیان کرد: با توجه به این که حضور در جنگ لبنان، غزه، سوریه و عراق از دستاورد‌های سردار سلیمانی شمرده می‌شود و مسؤولان باید با از بین بردن دشمنان اسلام، آرزوی حاج قاسم سلیمانی را برآورده کنند.
 
امام جمعه امین شهر با توجه به این که شهادت حاج قاسم سلیمانی برای مردم ایران سنگین است، تصریح کرد: دشمنانی همچون آمریکا و اسرائیل از حضور سردار سلیمانی می‌ترسیدند و همیشه از وجود این شخصیت بزرگ احساس ترس داشتند./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
راه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آن اسطوره مقاومت با مجاهدت مضاعف سربازان ولایت و مقاومت در سراسر جهان اسلام تا نابودی کامل استکبار جهانی و صهیونیسم پلید ادامه دارد.
0
0