۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۳۳۷۵۶
نماینده ولی فقیه در سپاه:

سردار سلیمانی با نثار جان خود جبهه انقلاب اسلامی را بیمه کرد

سردار سلیمانی با نثار جان خود جبهه انقلاب اسلامی را بیمه کرد
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اینکه سردار سلیمانی با نثار جان خود جبهه انقلاب را بیمه کرد ،گفت: مرگ تدریجی استکبار با شهادت این سرباز ولایت سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبدپاسدار حاج قاسم سلیمانی در ستاد فرماندهی کل سپاه با اشاره به فضائل اخلاقی و ویژگی های برجسته شخصیتی این سردار والامقام با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی نمونه بارز پاسدار تراز انقلاب اسلامی بود، گفت: شهادت این سردار بزرگوار نه تنها باعث توقف حرکت انقلاب نمی گردد بلکه باعث تحرک و حرکت هرچه بیشتر انقلاب اسلامی شده و نقطه عطف و شروعی برای حرکت مضاعف جبهه اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه مرگ تدریجی استکبار با شهادت این سرباز ولایت سرعت بیشتری خواهد گرفت، گفت: آنچه باعث شد قلوب میلیونها انسان برای دیدار سردار سلیمانی اشتیاق نشان دهد و با شهادتش همه را متاثر کند،ویژگی های اخلاقی منحصر به فردی بود که این مبارز خستگی ناپذیر در خود ایجاد کرده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی با نثار جان خود جبهه انقلاب اسلامی را بیمه کرد ،گفت: حاج قاسم در ولایت مداری دو چیز را همیشه رعایت می کرد. اول اینکه مواضع رهبری را به موقع بفهمد و دوم اینکه در عمل متعبد به رهبری باشد. سردار سلیمانی سربازی ولایت را بالاترین درجه و مقام برای خود می دانست.

وی اظهار داشت : دومین ویژگی اخلاقی این شهید بزرگوارجامعیت ایشان بود.هیچ وقت یک بعد از شخصیت وی او را از سایر ابعادش باز نمی داشت. ویژگی سوم نگاه وسیع و بلند به همه ظرفیت های جهان اسلام بود. سردار سلیمانی برای پاسداری حد و مرزی قائل نبود. این شهید سرافراز در برابر ظالمان اشداء بود و به معنای واقعی می دانست چگونه دشمنان را به ذلت بکشاند.

نماینده ولی فقیه در سپاه توانمندی قدرت فرماندهی به ویژه در شرایط سخت را ویژگی دیگر سردار سلیمانی دانست و افزود: منطق مستحکم و توانمندی او در گفتگو که او نه تنها در بعد نظامی و عملیاتی متبحر بود بلکه در دیپلماسی و گفتگو نیز سرآمد بود. صراحت ، شجاعت و قاطعیت او در دفاع از حق از ویژگی های دیگر این سردار شهید بود. او نه تنها بصیرت داشت بلکه قدرت ابراز حقیقت و بصیرت را داشت. او به معنای واقعی آمر به معروف بود.

حجت الاسلام حاجی صادقی اخلاص و تلاش برای خدا را دیگر ویژگی بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این سردار دلاور جز انجام کار برای رضای الهی چیزی در سر نداشت؛ هشتمین ویژگی او آزادی از بند دنیا و ساده زیستی بود. سردار سلیمانی هیچگاه اسیر دنیا نبود.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان تکلیف گرایی برخاسته از تکلیف شناسی و روحیه عاشورایی را ویژگی های دیگرسردار شهید حاج قاسم سلیمانی توصیف و تصریح کرد: شهادت طلبی او نیز از همین روحیه حسینی بودن وعاشورایی بودن نشات گرفته بود.

محمد قمین
ارسال نظرات