۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۳۳۸۷۹

برگزاری آیین یادبود سردار سلیمانی و شهدای مقاومت با حضور اصحاب رسانه در قم

برگزاری آیین یادبود سردار سلیمانی و شهدای مقاومت با حضور اصحاب رسانه در قم
مجلس یادبود و بزرگداشت سردار مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش 21 دیماه با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در حالی که این روزها ملت ایران، جبهه مقاومت و آزادیخواهان جهان در غم فقدان سیدالشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی سوگوار و عزادار هستند، اصحاب رسانه استان قم نیز در مجلس بزرگداشتی، یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی دولت آمریکا را گرامی می دارند.

برپایه این گزارش، اصحاب رسانه و خبرنگاران استان قم روز شنبه 21 دیماه بعد از نماز ظهر و عصر با حضور در مراسمی که به همت خبرگزاری رسا و با مشارکت دیگر رسانه ها و مراکز خبری برگزار می شود، ضمن محکوم کردن جنایت دولت تروریستی آمریکا، با آرمان های شهدای مقاومت تجدید پیمان می کنند.

سخنران اصلی این مراسم آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری است.

برگزاری آیین یادبود سردار سلیمانی و شهدای مقاومت با حضور اصحاب رسانه در قم

در این مراسم همچنین حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت و کارشناس مسائل منطقه سخنرانی می کند و محمدجواد احمدی نیز به مداحی و روضه خوانی خواهد پرداخت.

از عموم اصحاب رسانه و خبرنگاران استان برای حضور در این مراسم که شنبه 21 دیماه از ساعت 12 و سی دقیقه در مسجد رفعت واقع در خیابان صفاییه برگزار می شود، دعوت به عمل می آید.

گفتنی است، مجلس یادبود شهدای جبهه مقاومت از سوی خبرگزاری رسا و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، پژوهش های اسلامی صدا و سیما، صدا و سیمای مرکز قم، خانه مطبوعات استان قم، رادیو معارف، خبرگزاری حوزه، بسیج رسانه استان قم، پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل، قرارگاه فضای مجازی بسیج استان قم، انجمن عکاسان استان و بسیج هنرمندان قم برگزار می شود. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات