۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۳۳۸۸۰
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی:

خون پاک سپهبد سلیمانی درخت مقاومت را در سراسر جهان تنومند‌تر خواهد کرد

خون پاک سپهبد سلیمانی درخت مقاومت را در سراسر جهان تنومند‌تر خواهد کرد
مدیر حوزه علمیه مازندران با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی گفت: آمریکایی ها باید در انتظار یک انتقام پشیمان کننده و سخت از سوی ملت ایران و جبهه مقاومت باشند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن جنایت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی، این اقدام آمریکایی‌ها را جنایت علیه بشریت عنوان کرد و گفت: جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت خون پاک سردار رشید اسلام بر زمین بماند.
 
وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند انتقام سختی در انتظار عاملان این جنایت بزرگ قرار دارد و به طور حتم ملت بزرگ ایران انتقام خون پاک سپهبد سلیمانی را خواهند گرفت.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که خون پاک سپهبد سلیمانی درخت مقاومت را در سراسر جهان تنومند‌تر خواهد کرد، بیان داشت: جریان مقاومت پس از این جنایت هولناک آمریکای پلید، تنها به منطقه ختم نخواهد شد و سراسر جهان را فرا خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که پرونده آمریکایی‌ها در چهل سال اخیر سرشار از جنایت و آدم کشی در سراسر جهان است، تصریح کرد: امروز ملت‌های منطقه و حتی جهان از آمریکای جنایت کار متنفر هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهادت سپهبد سلیمانی موجب وحدت و همبستگی در جهان اسلام شد، خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های مسلمان منطقه و همچنین آزادی خواهان جهان خواستار انتقام خون شهدای مقاومت هستند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خون پاک سپهبد سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه شده است، تصریح کرد: دشمنان و جنایت کاران باید در انتظار یک انتقام پشیمان کننده و سخن از سوی ملت ایران و جریان مقاومت در منطقه باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که آمریکایی‌ها هیچ جایگاهی در منطقه ندارند و هر چه زودتر باشد منطقه را ترک کنند، افزود: در طول چهل سال اخیر خون پاک شهدا موجب شده تا انقلاب اسلامی با قدرت بیشتری در مسیر اهداف خود حرکت کند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران از سپهبد سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت، اخلاق، جوانمردی، رشادت و ولایت مداری در دنیای امروز یاد کرد و گفت: این شخصیت کم نظیر انقلاب اسلامی، حقیقتاً سرباز واقعی ولایت بود و در این مسیر رشادت و مجاهدت‌های بسیاری انجام داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ملت‌های منطقه امنیت و آرامش خود را مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های این سردار رشید اسلام هستند، بیان داشت: اگر مجاهدت‌های او در تشکیل جبهه مقاومت در برابر جریان تکفیری ساخته و پرداخته آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود نبود امروز مردم منطقه در آتش جنگ و خونریزی می‌سوختند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، عصبانیت و کینه توزی آمریکایی‌ها نسبت به سپهبد سلیمانی را نتیجه شکست‌های سیاست‌های آن‌ها از سوی این سردار رشید اسلام در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: سپهبد سلیمانی ضربه‌های مهلک و سختی به آمریکای جنایت کار و همپیماناش در منطقه وارد کرد و همین امر موجب کینه آمریکایی‌ها نسبت به این سردار رشید شد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که سردمداران کفر و استکبار جهانی بدانند با شهادت سپهبد سلیمانی مسیر مبارزه با ظلم و حق طلبی از بین نخواهد رفت، بیان داشت: امروز عزم آزادی خواهان و حق طلبان جهان برای مقابله و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی جزم‌تر از هر زمان دیگری است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات