۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۳۴۱۸۵
مجمع جهانی امت اسلامی:

جهانیان برای نابودی آمریکا باید متحد شوند

جهانیان برای نابودی آمریکا باید متحد شوند
مجمع جهانی امت اسلامی اظهار داشت که اگر جهانیان برای نابودی آمریکا متحد نشوند باید شاهد گسترش تروریسم باشیم.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مجمع جهانی امت اسلامی طی پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و ابومهدی المهندس نائب رییس الحشد الشعبی عراق را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: این فرماندهان خدمت بسیار زیادی در راستای مبارزه با تروریسم به ویژه جریان تکفیری داعش انجام دادند و حق زیادی بر گردن جهانیان دارند. مردم دنیا به ویژه منطقه به سپهبد قاسم سلیمانی بابت امنیتی که دارند، مدیون هستند.

مجمع جهانی خواستار اتحاد جهانی برای نابودی تروریسم شد و تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی سر منشاء تروریسم در جهان هستند و اگر جهانیان برای مقابله با آن ها متحد نشوند، باید شاهد گسترش تروریسم و منتظر کشته شدن عزیزانشان باشند.

در این پیام نوشته شده است: آمریکایی ها و هم‎پیمانانشان در هر جای جهان قدم گذاشتند، جز ویرانی و قلع و قمع مردم بی گناه ثمره دیگری نداشتند. سران کاخ سفید، مردم جهان را به چشم برده نگاه می کند، لذا کشتن آنان هیچ اهمیتی برایشان ندارد.

مجمع جهانی تاکید کرد که حضور آمریکا در منطقه به زیان امت اسلامی است بنابراین در مرحله اول باید نظامیانشان را از منطقه اخراج و سپس در راستای انزوا و محدودسازی این کشور جنایتکار تلاش کرد.

ارسال نظرات