۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۳۴۳۱۱
مسئول قرارگاه فضای مجازی قم:

آزادی رسانه‌ای ادعایی بیش نیست

آزادی رسانه‌ای ادعایی بیش نیست
تناور گفت:‌ وقتی موج جهانی مردمی برای حمایت از شهادت سردار سلیمانی منتشر می‌شود، دشمن نمی‌تواند در حوزه رسانه تحمل کند و دست به سانسور می‌زند.

اشاره: آزادی بیان یکی از مسائلی است که رسانه‌های مختلف به آن می‌پردازند و تلاش می‌کنند تا خود را به عنوان تنها رسانه آگاهی بخش معرفی کنند و دیگر رسانه‌ها را متهم به سانسور و بداخلاقی می‌کنند، اما با اتفاقات اخیر و شهادت سردار قاسم سلیمانی سانسور وحشتناک اینستاگرام و توئیتر آغاز شد و به محدود کردن کاربران پرداختند.

از این رو برای بررسی بیشتر خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا سراغ عبدالمجید تناور، کارشناس فضای مجازی و مسئول قرارگاه فضای مجازی استان قم رفت تا به بحث درباره مسئله موضوع آزادی رسانه و رفتار امروز شبکه‌های اجتماعی بپردازیم.

رسا- مسئله آزادی رسانه تا چه اندازه جدی است؟

استکبار در همه حال خوی استکباری خودش را دارد و در حوزه فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و رسانه‌ای هم باشد، باز خودش را محور قرار می‌دهد و همه چیز را با خودش تعریف می‌کند. آزادی از دیدگاه غربی دقیقا آن چیزی است که خودش تعریف می‌کند.

 

آزادی رسانه‌ای ادعایی بیش نیست

 

دموکراسی هم همان تعریفی را دارد که خودشان بیان می‌کنند. بحث آزادی ارتباطات و اطلاعات در دنیا با ای خوی استکباری غرب، دروغی بیش نیست و همه ادعاهایی است که تا الان داشتند، با خون پاک سردار سلیمانی، شهیدان و با این حرکت همه چیز برملا شد.

حتی رسانه‌هایشان حاضر نیستند تصویر مبارک شهید را در رسانه‌هایشان پخش کنند و این ترور وحشیانه‌ای که دولت تروریست آمریکا و مقام رسمی کشورشان اعلام می‌کند، نشان دهنده تروریست بودن دولت امریکا است.

اینترنت باید از دست استکبار جهانی خارج شود

به همین خاطر اینستاگرام هم در همین پازل بازی کرد و با حذف و سانسور، خوی استکباری در رسانه‌اش را نشان داد که اینها اصلا قابل اعتماد نیستند و تمام ادعاها در این زمینه دروغ و خلاف واقع است.

دنیا باید از دست این رسانه استکباری آمریکا خلاص شود، منظورمان هم ماهیت استکباری صهیونیسم بین‌الملل است که پشت پرده خیلی از اتفاقات را مدیریت می‌کنند و خیلی از رسانه‌های جهان نیز در اختیار او است.

اینترنت موجود نیز ابزار کنترل و مدیریت‌ رسانه‌ای حاکم بر دنیا است و باید از دست استکبار خارج شود. آنها افکار عمومی جهان را به دست گرفتند و هر چیزی که را که می‌خواهند، پاک می‌کنند و هر چیزی را هم که بخواهند انتشار می‌دهند.

رسا- آیا موج حمایت‌های مردمی از سردار سلیمانی نتوانست تاثیرگذار باشد؟

وقتی موج جهانی مردمی برای حمایت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پخش شد و همه قلوب متوجه عظمت این شخصیت شد، دیگر نمی‌توانند تحمل کند و دست به کار علنی می‌زنند و به این روشنی در اینستاگرام دست به این سانسور عظیم زدند و گرنه مدیریت همیشگی آنان به همین ترتیب است.

برملا شدن چهره واقعی صاحبان رسانه

نرم افزارهایی مثل اینستاگرام و توئیتر همیشه با ساختار کنونی‌شان مدیریت می‌کنند اما زمانی که دیگر از طریق نرم و الگوهای رفتاری نتوانند کاری انجام بدهند و پیام‌ها را مدیریت کنند، دست به برخورد خشن می‌زنند و پیام‌ها را حذف می‌کنند، صفحات را از دسترس خارج می‌کنند و اکانت‌ها را می‌بندند، این کار رسوایی خودشان را به همراه خواهد آورد.

 

آزادی رسانه‌ای ادعایی بیش نیست

 

این حربه آخرشان است و سال‌ها تلاش کردند تا چهره آزادی‌خواه به خود بگیرند ولی با حرکت این چنینی تمام برنامه‌های خودشان را نابود می‌کنند و این ثمره پاکی خون شهید سلیمانی است که ایادی رسانه‌ای استکبار هم از این افشاگری و تلاطمی که ایجاد شده است، در امان نماندند.

ان شالله سلطه رسانه‌های استکباری در جهان از بین بروند و قدم اول ما با نابودی اسرائیل و دست نشانده استکبار جهانی در منطقه انتقام خون شهید سلیمانی را بتوانیم بگیریم و بخشی از داغ و غم قلوب مومنین را برطرف کنیم، ان شالله. /882/ 403/

خبرنگار: محمد حسین کتابی

ارسال نظرات