۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۳۴۳۸۴
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا:

مقاومت بین المللی در آماده باش کامل قرار دارد| آمریکا مراقب رفتارش باشد

مقاومت بین المللی در آماده باش کامل قرار دارد| آمریکا مراقب رفتارش باشد
عضو هیأت رییسه خبرگان تأکید کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ضربه سنگینی از مقاومت بین المللی که در وضعیت آماده باش کامل قرار دارد دریافت خواهد کرد.

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حمله موشکی تلافی جویانه سپاه به مقر تروریست های آمریکایی در عراق گفت: انتقام سخت و آغاز حمله به پایگاه دشمن در عین الاسد و اربیل نشان از اراده، عزم، اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در ضربه زدن مؤثر به آمریکایی ها و پایگاه های آنان در منطقه دارد.

وی افزود: حمله ناجوانمردانه به حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و شهدای مقاومت از این دو پایگاه اتفاق افتاد و پاسخ جمهوری اسلامی ایران در این دو پایگاه پاسخی تلافی جویانه و منطبق بر همه موازین و قواعد حقوق بین الملل است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: بر خلاف این که اقدام آمریکایی ها یک اقدام مافیایی و تروریستی دولتی بود و سرداران مقاومت در خودروی غیر نظامی بودند و از هواپیمای عادی مسافربری پیاده شدند و مسلح نبودند بلکه پیام صلح و آرامش برای منطقه داشتند اما آمریکا ناجوانمردانه، وحشیانه و بدون رعایت قوانین بین الملل و در یک اقدام تروریستی دولتی آشکار عملیات ترور را انجام داد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در اقدامی تلافی جویانه پایگاه های متجاوز و نظامی آمریکایی ها را هدف گرفت، پیام دیگر این انتقام اثبات اقتدار موشکی سپاه پاسداران در عبور از سیستم های دقیق راداری و امکاناتی است که آمریکایی ها به کار گرفته اند.

آیت الله کعبی ابراز داشت: ترامپ  اعلام کرده بود که هزینه های زیادی انجام دادند و کسی نمی تواند به پایگاه های آنان حمله کند اما آمریکایی نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

وی عنوان کرد: جریان دیشب یک اقدام اولیه برای انتقام سخت است و اگر آمریکایی ها بخواهند اقدام و واکنشی داشته باشند، جمهوری اسلامی اقدام سخت تر، قاطع تر و کوبنده تری خواهد داشت، همانگونه که رهبری فرمودند زمان بزن و در رو تمام شده و جمهوی اسلامی با اقتدار، عزت و صلابت انتقام سخت و پشیمان کننده ای از آمریکای متجاوز خواهد گرفت.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: به کشورهای هم پیمان آمریکا که میزبان پایگاه های آمریکایی هستند هشدار می دهیم که اگر آمریکا بخواهد از آنجا اقدامی کند با ضربه کوبنده جمهوری اسلامی رو به رو خواهند شد.

وی اضافه کرد: رزمندگان شجاع نیروی هوا فضای سپاه عملیات شهید قاسم سلیمانی با رمز مقدس یازهرا(س) با شلیک ده ها فروند موشک زمین به زمین به ارتش تروریستی آمریکا در حالی پایگاه دشمن را در هم کوبیدند که با زمان ترور حاج قاسم همزمان بود و قبل از دفن این سردار مجاهد صورت گرفت.

آیت الله کعبی تصریح کرد: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و دولت متخاصم و محارب باید بداند اگر بخواهد  هرگونه شرارت مجدد، تجاوز و تحرکات دیگری داشته باشد پاسخ کوبنده تر و قاطع تری دریافت خواهد کرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نمی تواند خود را از جنایت آمریکا کنار بکشد و باید منتظر پاسخ باشد، انتقام شهید حاج قاسم سلیمانی در امتداد انتقام حسینی است و مقدمه زوال آمریکا و رژیم صهیونیستی با شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی فراهم شده و قطعا 15 دی ماه در تاریخ انقلاب، ایران و مقاومت اسلامی به عنوان روز جهانی مقاومت منشأ تحولات بزرگی در منطقه و در عرصه بین الملل جهت تحقق اهداف بلند اسلام و بستر سازی برای ظهور خواهد بود.

نماینده خبرگان رهبری تأکید کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند قدرت حقیقی قدرت خداوند متعال است و قدرت های مستکبران پوشالی هستند و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ضربه سنگینی از مقاومت بین المللی نهضت جهانی اسلام که در وضعیت آماده باش کامل قرار دارد دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما بر اساس حکم قرآن کریم نباید نسبت به تعقیب، محاصره و ضربه زدن به دشمن و آمادگی های همه جانبه غافل شویم.

محمد قمین
ارسال نظرات