۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۳۴۳۹۶
آیت الله خاتمی در گفت وگو با رسا:

سپاه بازوی توانای انقلاب است | ایران مقتدر متجاوز را پشیمان می کند

سپاه بازوی توانای انقلاب است | ایران مقتدر متجاوز را پشیمان می کند
سخنگوی هیأت رییسه خبرگان با بیان این که سپاه پاسداران بازوی توانای انقلاب است، تأکید کرد که ایران مقتدر متجاوز را پشیمان می کند.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، از اقدام انقلابی مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب در آغاز انتقام سخت از تروریست های آمریکایی گفت: در قرآن کریم 7 بار خداوند خود را ذوانتقام نامیده است و 3 بار با تأکید می فرماید از مجرمان انتقام می گیریم.

وی اقدام سپاه پاسداران را تجلی جلوه ای از صفات خداوند متعال دانست و افزود: آنچه که انجام شده آغاز انتقام سخت است که  هنوز از نتایج سحر محسوب می شود، به یاری خداوند این انتقام سخت و کوبنده وعده داده شده در صورت تداوم شرارت آمریکایی ها ادامه خواهد داشت و سیلی های محکم تری می خورند و این تحقق آن است که رهبر معظم انقلاب فرمود زمان بزن در رو گذشته است.

عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که به یاری خداوند ایران اسلامی مقدر برخورد عبرت آموز و پشیمان کننده ای با آمریکا خواهد داشت، اظهار داشت: دنیا و ملت بزرگ ایران بداند که ما اهل عمل هستیم نه شعار، همانگونه که علی(ع) فرمود که وقتی سخنی را می گوییم عمل می کنیم.

وی ادامه داد: از رهبر معظم انقلاب تشکر می کنم که آوازه های عزت ایران اسلامی از آن بزرگ است، همچنین  از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانای امت و امام تشکر می کنم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تقدیر از از طرح سه فوریتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مقابله با جنایات آمریکا ابراز داشت: بر اساس این طرح پنتاگون و نیروهای نظامی آمریکایی و وابستگان آن تروریست هستند و باید با آنها مقابله شود.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
سردار سلیمانی به شیعه و سنی نگاه نکرد بلکه مرز را بین اسلام و کفر و ظلم ایجاد کرد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
اقدام امریکا در عقب نشینی از موضع حمله بخاطر اقتدار نظام و سپاه در برابر امریکا در انتقام سردار سپهبد سلیمانی بود.
0
0