۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۳۴۷۰۷
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی:

آمریکایی ها قبل از حلول قاسم های دیگر از منطقه خارج شوند

آمریکایی ها قبل از حلول قاسم های دیگر از منطقه خارج شوند
نماینده ولی فقیه در سوریه خطاب به تروریست های آمریکایی گفت: به شما توصیه می‌کنم قبل از حلول قاسم های دیگر در منطقه از اینجا خارج شوید چرا که دیگر چاره ای ندارید.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های این هفته نماز جمعه دمشق که در حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد با اشاره به امتحانات الهی از بندگان خود، ابراز داشت: اراده خدا بر این تعلق گرفته است که انسان زمانی می تواند به مقامات عالی برسد که مورد امتحان واقع شود مانند حضرت ابراهیم علیه السلام که بعد از شدیدترین امتحانات به مقام امامت رسید.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: حضرت زهرا سلام الله علیها طبق نص قرآن دارای مقام عصمت است چرا که طبق آیه تطهیر، یکی از مصادیق قطعی و یقینی اهل البیت، حضرت زهرا سلام الله علیها هستند و محال است از دائره اهل بیت خارج باشند.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به تاکیدات قرآن و روایت بر حجاب و عفاف، بیان داشت: در سوره نور بر ضرورت ترویج مفاهیم حجاب و تعلیم دادن آن به زنان تاکید شده است است چرا که زن عفیفه مقرب درگاه خداست و مانند مجاهد در راه خداست و در سیره حضرت زهرا سلام الله علیها بسیار در مورد عفت و ایشان نقل های فراوانی شده است.

نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های دوم نماز جمعه با اشاره به محکومیت شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا آن را جنایت تروریستی آمریکایی دانست که از روی ترس، این کار را انجام دادند.

وی ادامه داد: این خون های با برکت شهدا نقطه تحول بزرگ در مسیر جهاد و شهادت و مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به این جنایت سنگین آمریکا، افزود: این کار زشت آمریکایی ها چهره قبیح و حقیقی آنها را نمایان کرد و همه ادعاهای آنها نسبت به احترام به قوانین بین المللی را بر همگان باطل کرد.

وی ادامه داد: در تاریخ سیاسی معاصر، وقیح تر از شیطان بزرگ یعنی آمریکا را شاهد نبوده است، دولتی که عاشق ریختن خون است و برای رسیدن به منافع خودشان هر کاری را انجام می دهد و باید جلوی آمریکایی‌ها گرفته شود چراکه یک خطر بزرگ برای زندگی میلیون‌ها انسان است و این همان چیزی است که مردم جهان از طریق تظاهرات و محکوم کردن این جنایت ترور شهید سلیمانی حتی درون درون آمریکا به آن تاکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به کارهای احمقانه آمریکایی ‌ها نسبت به ایران، ابراز داشت: همه این کارهای آمریکایی ها به خاطر دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه است علیرغم سیاست فشار حداکثری و آمریکایی‌ها خیال می‌کنند ایران مثل بعضی از دولت های منطقه است که من در این مکان مقدس حیا می کنم از اینکه اسم آنها را ببرم همانند گاو شیرده هر روز از آنها استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در سوریه خطاب به آمریکایی ها گفت: حکام احمق آمریکایی، شما غفلت کردید و خودتان را به نفهمی زدید از حقیقت مدرسه عاشورای حسینی که فرزندان محور مقاومت به آن افتخار می کنند و با فریاد می گوییم که کشته شدن در راه خدا برای ما عادت است و کرامت ما از طرف خدا شهادت است چرا که شهادت سوخت موتور کاروان ماست به سمت پیروزی ها و آزادی ها همانطور که حضرت امام خمینی فرمودند بکشید ما را که ملت ما بیدارتر خواهد شد.

وی ادامه داد: من به شما توصیه می‌کنم قبل از حلول قاسم های دیگر در منطقه از اینجا خارج شوید چرا که دیگر چاره ای ندارید جز فرار چرا که گوشه گوشه این منطقه معطر به خون حاج قاسم سلیمانی شده است.

وی تاکید کرد: فکر نکنید که پاسخ فقط در عراق بود و تمام شد. نه، نیروهای حاج قاسم شما را در از فلسطین تا لبنان و سوریه و یمن و افغانستان و غیر آنها احاطه کردند. اگر با سرعت فرار نکنید دیگر جایی پیدا نمی کنید که نیروهای خودتان را دفن کنید چرا که ملت‌های منطقه اجازه نخواهند داد که خاک پاکشان به واسطه دفن جنازه های شما نجس شود، چرا که این دفعه انتقام قوی تر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به تشییع باشکوه پیکرهای مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدا، ابراز داشت: ما به عینه لمس کردیم که شهدا زنده هستند چرا که حضور مردم در میدان ها و خیابان ها هیچ دلیلی ندارد مگر اینکه این شهدا زنده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به پاسخ موشکی سپاه به آمریکا، تاکید کرد: این پاسخ، انتقام قطره‌ای از خون های شهداست، بزرگترین تشکیلات نظامی آمریکا در عراق با موشک های ایرانی تولید داخل که به دست برادران حاج قاسم و رفقای او از داخل ایران شلیک شد، انجام گرفت و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند این یک سیلی بود و انتقام اصلی ان شاءالله کل معادلات منطقه را عوض خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در پایان سخنان خود از ملت سوریه و مسئولین مختلف آن جهت ابراز همدردی و برگزاری مراسمات شهادت از قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تشکر کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات