۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۳۴۹۶۵

۱۴۰۰ دانش‌آموز بوشهری از نمایشگاه در مسیر شهدا دیدن می‌کنند

۱۴۰۰ دانش‌آموز بوشهری از نمایشگاه در مسیر شهدا دیدن می‌کنند
جانشین فرمانده سپاه بوشهر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در خصوص برنامه‌های کنگره شهدای استان بوشهر شده، هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز از نمایشگاه در مسیر شهدا دیدن می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ عبدالرضا دشتی صبح امروز در دیدار با مسؤولان ستاد برگزاری برنامه‌های کنگره شهدای استان بوشهر، اظهار داشت: کتاب قطور شهادت هیچ‌گاه از برگ‌های زرین خالی نخواهد شد و دانش‌آموزان ایران با افتخار راه شهدای اسلام و ایران را ادامه خواهند داد.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر ادامه داد: با خون پاک مطهر شهیدان ایران اسلامی عهد می‌بندیم که درس ایثار رشادت، عزت، اخلاص را از طریق پاسداشت یاد و سیره آن‌ها به دانش‌آموزان‌مان ارائه کنیم و مطمئنأ دانش‌آموزان عزیز هر کدام رهرو راه پرافتخار او خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه باید بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان معرفی کرد و گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با درک، فهم، بصیرت، تقوا، خدانگری و با تابعیت از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) در جهاد با دشمنان خدا شرکت کردند و به فیض عظیم شهادت رسیدند.

دشتی افزود: اگر شهدا و به ویژه شهدای دانش‌آموز به درستی برای جوانان امروز شناخته و معرفی شوند بسیاری از تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر بیان داشت: دانش‌آموزان باید شهیدان را الگوی عملی خود در زندگی قرار داده و با خوب درس خواندن قله‌های علمی جهان را فتح کنند.

دشتی ادامه داد: با کسب افتخار برای ایران، به دشمنان نشان خواهیم داد که خون پاک شهدا پایمال نخواهد شد و نخواهیم گذاشت دشمنان چشم طمع به کشور ایران داشته باشند.

وی تاکید کرد: جنگ همان جنگ است فقط سلاحش عوض شده و دانش‌آموزان امروز باید در سنگر علم و دانش ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: در راستای برنامه‌های کنگره شهدای استان بوشهر و همچنین آشنایی دانش‌آموزان با شهدای استان بوشهر می‌توانند از مجموعه نمایشگاهی شهدا در مسیر افتخار واقع در نمایشگاه بین‌الملل بوشهر دیدن کنند.

دشتی با بیان اینکه هزار و 400 دانش‌آموز از این مجموعه دیدن خواهند کرد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان از روز یکشنبه 22 دی‌ماه از ساعت 9 الی 11 به مدت 3 روز از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

وی در پایان گفت: سایر مجموعه‌ها و ادارات واقع در استان بوشهر می‌توانند با هماهنگی با ستاد کنگره از این مجموعه دیدن کنند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات