۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۳۵۲۵۵

اعطای ‌بالاترین نشان نیروهای مسلح سوریه ‌به ‌شهید سپهبد قاسم سلیمانی‌

اعطای ‌بالاترین نشان نیروهای مسلح سوریه ‌به ‌شهید سپهبد قاسم سلیمانی‌
نشان قهرمان جمهوری عربی سوریه به عنوان بالاترین نشان نیروهای مسلح این کشور از سوی رئیس جمهور سوریه به خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی اعطا شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، وزرای دفاع جمهوری اسلامی ایران و سوریه در ستاد وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر دیدار و پیرامون مسائل منطقه ای گفت وگو کردند.

 امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ‌با قدردانی از ابراز همدری مسئولان و مقامات کشور سوریه در ترور سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت گفت: با شهادت سردار سلیمانی راه مقاومت همچنان مفتوح است چرا که مقاومت امروز به یک ایدئولوژی و گفتمان در منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مقابله با حضور نیروهای آمریکایی در منطقه باید تبدیل به یک روند مداوم و پایدار شود افزود:  حمله موشکی به پایگاه عین الاسد فقط یک اقدام عاجل بود؛کمترین مطالبات مردمی از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، خروج آمریکا از منطقه است.

‌سپهبد علی عبدالله ایوب‌ جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه نیز در این دیدار با تجلیل از فداکاری و ایثارگری مخلصانه شهید سپهبد سلیمانی گفت: من با این شهید عزیز در میدان های  نبرد و مبارزه با تروریست‌ها آشنا و مأنوس شدم و آن زمانی بود که تروریست‌های جنایتکار بخش وسیعی از سرزمین سوریه را  به اشغال خود درآورده بودند.

‌در این دیدار وزیر دفاع سوریه نشان قهرمان جمهوری عربی سوریه را به عنوان بالاترین نشان نیروهای مسلح  این کشور از سوی رئیس جمهور بشار اسد به وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت تقدیم به خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی اعطا کرد./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات