۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۳۵۲۹۶

خاطرات و دست‌نوشته‌های شهید سلیمانی منتشر می‌شود

خاطرات و دست‌نوشته‌های شهید سلیمانی منتشر می‌شود
سخنرانی‌های شهید سلیمانی، به ویژه سخنرانی‌های اخلاقی ایشان هم در قالب کتاب تنظیم و منتشر شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی شیرازی، نمایندۀ ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: برخی از کتاب‌ها پیش از این دربارۀ شهید سلیمانی منتشر شد که هم ما و هم سردار سلیمانی نسبت به ضعیف بودن آنها، تذکر دادیم. متأسفانه برخی از این آثار در حد و شأن سردار در زمان حیات ایشان نبود، چه برسد الآن که ایشان به شهادت رسیده‌اند و مقام شهید بالاتر از مقام زمان حیات اوست.

ما اسناد و مدارک مربوط در این زمینه را جمع‌آوری کردیم، آنچه در دست دیگران بود نیز گردآوری شده است. با نویسندگانی در این رابطه صحبت شده که هم کتاب #خاطرات و هم کتاب زندگی‌نامۀ شهید سپهبد قاسم سلیمانی نوشته شود. در کنار این آثار، برنامه‌ریزی نیز صورت گرفته تا دو اثر در قالب رمان نیز دربارۀ ایشان نوشته و منتشر شود.

همچنین قرار است سخنرانی‌های شهید سلیمانی، به ویژه سخنرانی‌های اخلاقی ایشان در قالب کتاب تنظیم و منتشر شود. خاطرات جمع‌آوری شده از ایشان هم مربوط به جنگ با صدام و دفاع مقدس است و هم مربوط به جنگ با تروریست‌ها؛ البته ایشان دفترچه‌های متعددی دارند که خاطراتشان را در آن نوشته‌اند که باید جمع‌بندی شده و به مرور زمان به چاپ برسد./101/ش

ارسال نظرات