۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۶۳۵۳۲۲
نماینده ولی فقیه در سپاه:

حاج قاسم بهترین راه تقرب به خدا را خدمت به مردم می دانست

حاج قاسم بهترین راه تقرب به خدا را خدمت به مردم می دانست
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت گفت: حاج قاسم معتقد بود بهترین راه برای تقرب به خدا خدمت به مردم است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت که امروز(‌سه‌شنبه ) در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه حاج قاسم دارای جامعیت در ارزش‌های انسانی بود، گفت: او در برنامه ریزی و اندیشه اهل تدبیر و منطقی استوار بود . قدرت بیانی عالی و اقناع کننده و ادبیاتی متواضعانه، اما قوی داشت و معتقد بود بهترین راه برای تقرب به خدا خدمت به مردم است.

وی افزود: سردار سلیمانی در تمامی سالهای فرماندهی از ابتدا تا فرماندهی جبهه مقاومت همواره انقلابی و ولایی عمل کرد و هیچگاه در نگاه و لحن او ذره‌ای تفاوت یا لرزش دیده نشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهادت شهید تهرانی مقدم و سرلشکر احمد کاظمی سردار سلیمانی را منقلب کرد، اظهار داشت: حاج قاسم در کنار شهادت این دو دوست و همرزم خود وقتی با سختی‌های مردم و وقوع سیل و زلزله در کشور مواجه می‌شد بسیار آزرده بود و از رنج مردم در سختی قرار می گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی تاکید کرد:این فرمانده دلاور سپاه اسلام در عین اقتدار و فرزانگی اگر می‌دید که خاری در پای مردم رفته است طاقت نمی‌آورد و همین بود که وقتی به شهادت رسید خونش معجزه آفرید و برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم کشوری به طور رسمی محلی از آمریکا را با موشک مورد اصابت قرار داد وآن را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی موج بزرگ مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی در ایران و عراق را ستودنی توصیف و  با اشاره به ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی عنوان کرد: تفکر قاسم سلیمانی‌ها این‌گونه است که در زمان بروز خطای انسانی در سرنگون شدن هواپیمای مسافری می‌گویند که «ای کاش در این هواپیما بودند» و تمام تقصیر‌ها را هم به گردن می‌گیرند اما دشمنان بدانند که این فرماندهان در برابر دشمن بسیار مستحکم و نابودکننده کاخ‌های آمال آنان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی افزود: این خضوع فرماندهان در برابر مردم به معنای لرزش و کوتاه آمدن در برابر دشمنان نیست؛ چون ما همانند گذشته، ویران‌کننده کاخ مستکبرین خواهیم بود؛ به عبارت دیگر، دشمن بداند این خضوع مختص مردم است و خشم مقدس مردم در برابر دشمنان افزایش یافته است.

وی در پایان اظهار کرد: ملت ایران در برابر بی حرمتی به تصاویر شهدا و مقدسات بی تفاوت نیست و همان ملت سال ۸۸ است که پس از روز عاشورا به میدان آمد و طومار فتنه را در هم پیچید./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات