۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۶۳۵۳۳۲
پس از سال ها؛

دیدار مردم خوزستان با رهبر انقلاب محقق می شود

دیدار مردم خوزستان با رهبر انقلاب محقق می شود
حجت الاسلام میرعلایی گفت: با پیگیری‌های امام جمعه اهواز، دیدار مردم خوزستان با رهبر انقلاب به زودی صورت خواهد گرفت.
حجت الاسلام سید امیر میرعلایی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه دیدار با رهبری از خواسته‌های همیشگی مردم خوزستان است، اظهار داشت: با پیگیری‌های حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز از دفتر مقام معظم رهبری امام خامنه ای، نسبت به مطالبه مردم خوزستان برای دیدار با معظم له، این امر فراهم شد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان داشت: رهبر انقلاب اذن داد تا در اولین فرصت دیدار صورت بگیرد که ان شاء الله زمان دقیق دیدار متعاقبا اعلام می‌شود.

حجت الاسلام میرعلایی در رابطه با چگونگی نام نویسی برای دیدار با رهبر انقلاب بیان داشت: از آنجا که افراد، گروه ها، اقشار و طیف‌های مختلف خواهان دیدار با رهبری و تجدید بیعت هستند و تنها دیدار برای ۴ هزار خوزستانی امکان پذیر است؛ بنابراین افراد بصورت قرعه کشی انتخاب می‌شوند.

وی در رابطه با تدبیر امام جمعه اهواز برای حضور مشتاقان دیدار با رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: نرم افزاری از سوی دفتر امام جمعه اهواز تهیه شده که تا چند روز آینده در دسترس عموم قرار می‌گیرد، علاقه‌مندان به دیدار می‌توانند به درگاه نرم افزار مراجعه و براساس طبقه بندی اقشار صورت گرفته ثبت نام کنند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ۲۵ قشر در نرم افزار تعریف شده است، تصریح کرد: برای هر قشری، سهمیه خاصی معین شده و افرادی که از طریق قرعه کشی انتخاب می‌شوند به دیدار رهبری خواهند رفت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات