۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۳۵۴۸۳

برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار رهبر انقلاب در کردستان تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار رهبر انقلاب در کردستان تجلیل شدند
برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری در مراسمی در استان کردستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آئین اختتامیه تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ویژه آثار مقام معظم رهبری پیش‌از ظهر امروز با همکاری کتابخانه‌های عمومی، دفتر نماینده ولی فقیه و صدا و سیمای مرکز کردستان و با حضور مسئولان، علاقمندان و برگزیدگان در سالن اجتماعات کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد.

محمد عبدالملکی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: در این مسابقه کتابخوانی 8 هزار و 120 نفر شرکت کرده که از این تعداد پنج هزار و 943 نفر از استان و 2 هزار و 177 نفر از خارج استان بودند.

وی افزود: فراخوان شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در کردستان از نیمه دوم خرداد امسال تا 23 آبان به صورت استانی اعلام و با توجه به استقبال عموم تا 14 آذر ماه تمدید شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان خاطرنشان کرد: در این مسابقه 5 اثر مقام معظم رهبری با عناوین «دغدغه‌های فرهنگی، کار باید تشکیلاتی باشد، ژرفای نماز، مطلع عشق و بیانیه گام دوم انقلاب» معرفی شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای شاخص سرانه مطالعه عنوان کرد و گفت: آشنایی با آثار مقام معظم رهبری به‌ویژه در رابطه با سبک زندگی ایرانی اسلامی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی در برگزاری این مسابقه کتاب‌خوانی مورد توجه بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان یادآور شد: برگزاری مسابقات کتابخوانی با بهره‌مندی از منابع و آثار مهم و اثرگذار یکی از برنامه‌های مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه است.

 در پایان این مراسم از 15 نفر از برگزیدگان (نفرات اول تا سوم) با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر به‌عمل آمد.

فریده کوهی از کامیاران، مهنا خطیبی از دزج، زهرا کوهزاد از سریش‌آباد، عبدالواحد سلیمی‌نژاد از سقز و مختار سلیمانی از سنندج نفرات اول این مسابقه بودند.

ثنا احمدیان از سقز، علیرضا طهماسبی از بانه، بیتا رنجبر از مریوان، ادیبه رستگار از دیواندره و فرانک امینی از مریوان به عنوان نفرات دوم معرفی شدند.

آیهان احمدی از سروآباد، زهرا علیمحمدی از بیجار، سمیه حیدری از مشهد، حمید هادی‌زاده از چالوس و خانم تقی‌زاده از تبریز به‌عنوان نفرات سوم مسابقه انتخاب شدند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات