۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۳۵۴۹۳
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

مدعیان آزادی اطلاعات تحمل انتشار عکس شهید سلیمانی در اینستاگرام را ندارند

مدعیان آزادی اطلاعات تحمل انتشار عکس شهید سلیمانی در اینستاگرام را ندارند
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان انقلاب ادعای آزادی اطلاعات را دارند ولی تحمل یک عکس از شهید سلیمانی در اینستاگرام را ندارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حمید خرمدل در نشست با فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از ظرفیت‌ آحاد مختلف مردم برای تقویت نظام و انقلاب باید استفاده کرد و در این راستا در یک سال اخیر نشست‌های مختلفی بدون هیچ گونه محدودیتی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری در دنیا هزینه تبلیغات علیه خودش را تامین نمی‌کند، عنوان کرد: برخی افراد بعد از کسب موفقیت‌های در حوزه‌های مختلف به میمنت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به خارج از کشور می‌رود و علیه نظام اقدام می‌کند.

خرم‌دل آزادی ارتباطات را دروغ بزرگ دانست و ادامه داد: غربی‌ها و استکبار ادعای آزادی اطلاعات را دارند ولی تحمل یک عکس از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام را ندارند و این پست‌ها را حذف می‌کنند.

وی با بیان اینکه امکان ندارد یک هنرمند و چهره مشهور یک کشور با حاکمیت آن کشور درگیر باشد، خاطرنشان کرد: هر چیزی که می بینیم تنظیم شده است به طور مثال وقتی به طور سطحی به فیلم‌های هالیوودی نگاه کنید، آزادی بوده اما در عمق آن بحث چیز دیگری است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دلیل ولنگاری اطلاعات در کشور افراد تحت عنوان آزادی هر موضوعی را بخواهند به اشتراک می‌گذارند تا جایی که سفیر کشوری در ایران بر خلاف تمام دنیا در راهپیمایی علیه ایران حضور می‌یابد.

خرم‌دل با ابراز تاسف و نگرانی از سقوط هواپیمای اکراینی و جان باختن تعدادی از هموطنان ایرانی تصریح کرد: در روزهای اول این حادثه کسی شمعی روشن نکرد و خبری از ابراز نگرانی سلبریتی‌ها نبود اما موقعی اعلام شد به دلیل خطای یک افسر سپاه این حادثه رخ داده دنیا زیر و رو شد.

وی مشکلات موجود را به دلیل اشکالات سیستم اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی دانست و افزود: افرادی که می‌خواهند در رسانه و بخش سواد رسانه‌ای فعالیت کنند باید خودشان با سواد باشند که بتوانند بر متاثرین تاثیرگذار باشند.

خرم‌دل حضور مردم قدرشناس از گروه و جریان‌های مختلف در مراسم تشییع و گرامی‌داشت سپهبد شهید حاج قاشم سلیمانی را ستودنی دانست و گفت: انتظار می‌رود برای رفع مشکلات موجود استان کهگیلویه و بویراحمد با اتحاد و همدلی گام برداریم و برای این فرهنگ و تمدن برنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سیستم اطلاع رسانی و خبر دهی دچار اشکال هستیم، ابراز کرد: خدا می‌داند روزی که بحث و بیانیه سپاه در خصوص هواپیما منتشر شد تمام بدنم شل شد و تا غروب حالت طبیعی نداشتیم ما شرمنده مردم شدیم.

خرم‌دل با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه سپاه پاسداران گفت: سپاه خود را سپر این مردم و انقلاب کرده و اما دشمن دنبال خرد کردن سپاه بوده و به جد پیگیر این کار است.

وی با بیان اینکه جنایتی که امروز در سوریه و عراق صورت می‌گیرد قابل تحمل نیست تا جایی که دختران را جلوی چشم پدر و مادر به عنوان برده می‌برند، خاطرنشان کرد: اگر سپاه نبود داعش با ما بدتر از آن‌ها برخورد و جنایتی می‌کرد که بشریت تاکنون ندیده بود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات