۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۳۵۵۳۵
آیت الله رشاد:

شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه ای در کالبد جبهه مقاومت دمید

شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که اخلاص اعجاز می کند، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه ای در کالبد جبهه مقاومت دمید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای حوزه علمیه تهران امروز در دیدار جمعی از طلاب و اساتید حوزه امام رضا(ع) تهران با حضرت آیت الله نوری همدانی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود روح تازه در کالبد جبهه مقاومت دمید.

وی افزود: روح حاج قاسم از بدن اربا اربا خارج و وارد بدن عظیم جبهه مقاومت شد و شاهد پویایی بیشتر انقلاب و جبهه مقاومت خواهیم بود، دل استکبار به ویژه از عظمت این حادثه لرزید و دچار وحشت شد و شاهد حماسه عظیم مردم در تشییع پیکر سردار و همراهانش بودیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که اخلاص اعجاز می کند، اظهار داشت: حقیقتا به مقام عظیم حاج قاسم سلیمانی غبطه می خورم که با مجاهد و با اخلاص به الگوی جامعه تبدیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت های مجموعه تحت مدیریت خود ادامه داد: مجموعه امام رضا(ع) شامل 3 مدرسه است که مدارس رضاییه، خان محمدیه و ثامنیه هستند، در این مدارس از طلبه پایه 1 تا 10 طلبه داریم و 6 درس خارج نیز برگزار می شود.

آیت الله رشاد ابراز داشت: یکی دیگر از واحد مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) است که مؤسسه تخصصی حوزوی به شمار می رود و فقه های سیاست، اقتصاد، قضا، زیست فناوری و مالکیت فکری را دنبال می کند.

وی عنوان کرد: در قم هم شعبه ای را دایر کردیم و به زودی آغاز به کار می کند، مجموعه نسبت جامعی داریم که همه پایه ها و سطوح را دارد و طلاب و اساتید خوب و مستعدی فعالیت دارند، سالانه جشنواره ای به نام شهید صدر داریم تا طلاب برجسته آموزشی، پژوهشی و تهذیبی تجلیل شوند.

رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تجلیل از شخصیت حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: همواره بیانات حضرتعالی الهام بخش و روحیه شما نشاط انگیز بوده است، شما را میراث دار شهامت، شجاعت و انقلابی گری امام راحل می دانیم که از دیرباز در همه مراحل انقلاب حضور فعال داشتید.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
حضور حماسی مردم در صحنه در حوادث اخیر مسؤولیت مسؤولان را مضاعف کرده است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
حضور حماسی مردم در صحنه در حوادث اخیر مسؤولیت مسؤولان را مضاعف کرده است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
جامعه ما جامعه دینی است و همه ما نسبت به فرهنگ دین مسؤول هستیم؛ بنابراین جوانان و فرهیخته‌ها نیز باید نسبت به ترک امر به معروف و نهی از منکر حساس باشند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
جمهوری اسلامی امروز به‌دلیل پیری، کهولت سن و قدیمی بودن باور و افکار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دکترین فرهنگی جمهوری اسلامی و قرآن فاصله دارد.
0
0