۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۳۵۵۹۵

راهپیمایی حمایت از هیمنه‌شکنی آمریکا و تکریم شهدای سانحه هوایی در ایلام

راهپیمایی حمایت از هیمنه‌شکنی آمریکا و تکریم شهدای سانحه هوایی در ایلام
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی حمایت از هیمنه‌شکنی آمریکا و تکریم شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی بعد از نماز جمعه این هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور از برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از اقدام باصلابت و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکست هیمنه پوشالی طاغوت اعظم آمریکای جنایت‌پیشه در ایلام خبر داد و اظهار داشت: این راهپیمایی در حمایت از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس اسلامی در برابر دشمنان کینه‌توز و پاسداشت مجاهدت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه مقتدر هم‌زمان با سراسر کشور در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: همچنین در این راهپیمایی با خانواده‌های داغدار شهدای سانحه تلخ هواپیمای اکراینی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان ابراز همدردی می‌شود و مردم ایلام انزجار خود را از هتاکی‌های بی‌شرمانه، ساختارشکنانه و همچنین وقاحت سفیر خبیث انگلیس اعلام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور با دعوت از عموم مردم شهیدپرور و ولایی استان ایلام برای شرکت در این راهپیمایی، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی بعد از خطبه‌های نماز جمعه در سراسر استان و در شهر ایلام نیز بعد از خطبه‌های دشمن‌شکن نماز جمعه از مصلا بزرگ امام خمینی(ره) تا چهارراه مادر برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: به‌طور قطع مردم ولایت‌مدار استان ایلام همانند گذشته حضوری چشمگیر و پرشور در این راهپیمایی خواهند داشت و پشتیبانی و حمایت ویژه خود را از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش خواهند گذاشت./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات