۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۳۵۶۱۵
فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا:

علاقه و اشتیاق حاج قاسم به شهید و شهادت مثال زدنی بود

علاقه و اشتیاق حاج قاسم به شهید و شهادت مثال زدنی بود
سردار رفیعی با بیان این که علاقه و اشتیاق حاج قاسم به شهید و شهادت مثال زدنی بود، گفت: او همیشه با صدا زدن نام شهیدان در امور جنگی از آنها استعانت می گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در مراسم یادواره شهید سلیمانی که در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) برگزار شد، اظهار داشت: اگر آمریکا دشمنی نکند در خودمان باید شک کنیم؛ آمریکا 21 سال است که به دنبال حاج قاسم بود آنها دیدند ایستادگی حاج قاسم برای انقلاب کم شدنی نیست پس اینگونه تصمیم گرفتند که سردار را از پیش روی خود بردارند.

وی با بیان این که فقط نباید از روزهای اخیر شهید سلیمانی صحبت کنیم، گفت: او یک عقبه و سابقه طولانی در مبارزه با دشمنان و دفاع از انقلاب دارد؛ من خودم از حاج قاسم شنیدم که گفت دوست دارم در مقتل سیدالشهدا قطعه قطعه شوم و به محضر او برسم.

پ/علاقه و اشتیاق حاج قاسم به شهید و شهادت مثال زدنی بود

سردار رفیعی با اشاره به استعانت و ارتباط قلبی حاج قاسم سلیمانی با شهدا ابراز کرد: او از همه شهدا کمک می گرفت و با اشک می گفت ای به خدا پیوستگان! به ما که در روبروی کفر ایستاده ایم کمک کنید، حاج قاسم فردی نظامی و در عین حال سیاستمدار بود و آن روز که افغانستان در جنگ با آمریکا بود به مسؤولان افغانستان مشاوره می داد و خود را به رخ آمریکایی ها می کشید.

وی تصریح کرد: این فرمانده 63 ساله هرجا می رفت می گفت برای کمک آمده ام نه دستور دادن؛ قاسم سلیمانی وجود دارد چون تن او اصلا معرف چنین شخصیتی نیست و او در این بدن دنیایی نمی گنجید، او قطعه قطعه شد اما دست و انگشتر او نقطه عطف جبهه مقاومت است، بنابراین حاج قاسم این جسم نیست که بگوییم تمام شد چرا که مومن است و مومن با اراده و عمل صالح شناخته می شود.

پ/علاقه و اشتیاق حاج قاسم به شهید و شهادت مثال زدنی بود

فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ع)  با بیان این که در جبهه مقاومت هم توصیف حاج قاسم غیر ممکن است، گفت: او در کنار افرادی چون عماد مغنیه و سید حسن نصرالله و کسانی که از فکر و اندیشه برخوردار بودند هم کمک می گرفت و هم مشاوره می داد.

وی با اشاره به استفاده حاج قاسم از فکر و نظر مدافعان حرم افزود: در جلسه ای می گفت تا سید ابراهیم نیامده کار تمام نمی‌شود، ما دیدیم همه هستند شهید همدانی و بزرگان دیگر بودند، اما این سید ابراهیم که بود؟ ناگهان جوان نحیفی آمد و در گوشه مجلس نشست؛ حاجی رفت دست او را گرفت و در کنار خود جا داد آن جوان شهید مصطفی صدرزاده بود که در جهاد بی نظیر بود چه جهاد سازندگی چه جبهه جنگ و نام جهادی خود را سید ابراهیم گذاشته بود./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات