۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۳۵۷۴۱
بعد از نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم مشهد در حمایت از اقتدار نظام و جبهه مقاومت

راهپیمایی مردم مشهد در حمایت از اقتدار نظام و جبهه مقاومت
مردم مشهد بار دیگر با حضور در راهپیمایی باشکوه با ارزش های انقلاب تجدید پیمان کردند و حمایت خود را از اقتدار و صلابت نظام در برابر آمریکای جنایتکار اعلام داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در مشهد، راهپیمایی مردم مشهد در حمایت از اقتدار و صلابت نظام در برابر آمریکای جنایتکار، پس از نماز جمعه امروز در مشهد برگزار شد.

بنابراین گزارش جمع کثیری از نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر رضوی در این راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر استکبار سر دادند.

زائران و مجاوران با شرکت در این راهپیمایی با شکوه با قدردانی از اقدامات مقتدرانه سپاه و برخورد با دنیای استکبار، دفاع از نیروهای انقلابی سپاه و همچنین اظهار همدردی با سانحه دیدگان و شهدای سانحه هواپیما بار دیگر با ارزش های انقلاب تجدید پیمان کردند و جنایات و دخالت های آمریکا و دیگر ایادی او را در امور دیگر کشورها محکوم کردند.

این گزارش می افزاید، مردم مشهد در روزهای اخیر با حضور خود در میدان حجت را بر همه تمام کردند که در کنار و پیرو رهبر با اقتدار و با تدبیر خود هستند و در جهت صلابت نظام اسلامی تا پای جان خواهند ایستاد و در هر عرصه ای که نیاز باشد برای نظام و انقلاب در میدان خواهند بود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات