۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۳۵۸۰۶
رییس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان مطرح کرد؛

تبعیت از امام خامنه ای تنها راه نجات امت اسلام| افول آمریکا نزدیک است

تبعیت از امام خامنه ای تنها راه نجات امت اسلام| افول آمریکا نزدیک است
حجت الاسلام حسینی مزاری با بیان این که تبعیت از رهبر معظم انقلاب تنها راه نجات امت اسلام است، گفت: بی شک در آینده نزدیک صدای خرد شدن استخوان آمریکا را خواهیم شنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش «حوادث تروریستی آمریکایی و شهادت نخبگان جهانی؛ وظایف دولت ها و مسؤولیت ملت ها» همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دی ماه 96 کابل، عصر امروز در سالن همایش های قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام سید عیسی حسینی مزاری رییس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان در این همایش با بیان این که مسلمانان از قتل و کشته شدن نمی هراسند، گفت: هرچه ما را بکشند حسینی تر می‌ شویم، آمریکایی ها دولت احمقی هستند و نمی دانند که با به شهادت رساندن مسلمان ها، جوانان برجسته دیگری از این خون ها رشد پیدا می‌ کنند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن محکوم کردن ترور سردار سلیمانی توسط دولت تروریست و جنایتکار آمریکا خاطرنشان ساخت: این فرهنگ قطعا آهسته آهسته ریشه آمریکا را از منطقه می‌ کند و خون شهدای گرانقدری از جمله سردار سلیمانی هرگز به هدر نخواهد رفت.

رییس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان تصریح کرد: هیچ یک از خون های به ناحق به زمین ریخته شده بی پاسخ نمی ماند و اگر خدای متعال بخواهد و ما زنده باشیم خرد شدن استخوان استکبار را به چشمان خود خواهیم دید.

وی با اشاره به فرو ریختن همینه پوشالی آمریکا بعد از شکست مفتضحانه در عین الاسد خاطرنشان کرد: این یک عملیات بزرگ و یک درس و عبرت برای همه ما است که هیچگاه از آمریکا نهراسیم و در برابر آنها ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام حسینی مزاری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ما با دولت افغانستان و حکومت افغانستان ضدیتی نداریم، بلکه همه شخصیت های دولتی افغانستان به وسیله ما انتخاب شده اند که ما نیز در راستای حاکمیت افغانستان تلاش می‌ کنیم ولی طرح و برنامه و ارشاد داریم و علیه سیاست های مزورانه و مخربانه آمریکا هستیم.

وی با تأکید بر این که افغانستان توان داخلی و ظرفیت های زیادی برای پیشرفت دارد، گفت: حکومت افغانستان نباید بر آمریکا تکیه کند چون هرکس با آمریکا توافق کرده ضرر کرده است و امروز اگر می‌ خواهیم در دنیا قدرت مند باشیم تنها باید تکیه بر قدرت خدا و اهل بیت(ع) و ولایت داشته باشیم.

رییس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ما میراث دار خون شهیدان هستیم، ابراز داشت: ما باید تحت رهبری رهبر معظم انقلاب کارهای خود را پیگیری کنیم و از رهبری های حکیمانه امام خامنه ای استفاده کنیم که به تعبیر خیلی از بزرگان دین چنین شخصیتی در این سطح فکری و راهبردی غیر از ایشان نداریم.

وی اطاعت از ولایت فقیه را تنها راه نجات امت اسلام دانست و تأکید کرد: باید اخلاص ما بیشتر از قبل باشد و در مسیر دین و مذهب و مکتب مخلص تر عمل کنیم همچنانکه شما بعد از شهادت شهید سلیمانی نتیجه اخلاص را مشاهده کردید./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات