۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۳۶۲۸۹
در آستان مقدس شیخ صدوق؛

اجتماع عظیم «حامیان مقاومت در راه ولایت» برگزار شد

اجتماع عظیم «حامیان مقاومت در راه ولایت» برگزار شد
اجتماع عظیم «حامیان مقاومت در راه ولایت» به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع عظیم «حامیان مقاومت در راه ولایت» در گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی دوشنبه شب 30 دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پس از قرائت آیات قرآن کریم توسط قاری بین المللی هادی مدتی و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، حاج مهدی منصوری مداح و ذکر اهل بیت(ع) در مظلومیت حضرت زهرا(س) و شهید سرافراز اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی به مرثیه سرایی پرداخت.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی ولایتمداری را از شاخصه های مهم سردار سلیمانی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی فرصتی برای تمرین ولایتمداری در راستای تحقق امر فرج است.

وی افزود: محور انقلاب اسلام ولایت بوده و تبعیت و تسلیم بودن در برابر ولایت فقیه ضامن قدرت و امنیت کشور به شمار می رود.

در ادامه سردار محمد تولایی معاون اشراف فرماندهی کل سپاه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: ذلت یک ملت زمانی است که در مقابل مستکبران سر تعظیم فرود آورد و تسلیم شود هر وقت ما کوتاه آمدیم دشمن پیشروی کرد و هر زمان که مقاومت و ایستادگی کردم دشمن به عقب رانده شد.

یادآورمی‌شود این مراسم به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری برگزار شد که در پایان نمایشگاه سبک زندگی «عطر بهشت» که بیانگر زندگی و سیره حضرت زهرا(س) است برای بازدید عموم افتتاح شد./813/پ203/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات