۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۳۶۲۹۵
مدیر حوزه علمیه مازندران:

ابرقدرتی آمریکا در جهان با اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران شکسته شد

ابرقدرتی آمریکا در جهان با اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران شکسته شد
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، آمریکا را حامی نخست تروریسم در جهان معرفی کرد و گفت: آمریکایی‌ها با ترور سپهبد سلیمانی، ماهیت تروریستی خود را به دنیا نشان داد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به خطبه‌های ارزشمند مقام معظم رهبری در نماز جمعه تاریخ ساز و به یاد ماندنی بیست و هفتم دی ماه تهران، گفت: رهنمود‌های مهم مقام معظم رهبری در این خطبه‌های تاریخی باید مورد توجه جدی آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان قرار گیرد.
 
وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در این خطبه‌های تاریخی به دو یوم الله مهم و تاریخ ساز در دی ماه اشاره کردند، افزود: ملت بزرگ ایران در تشییع فرمانده جبهه مقاومت سپهبد سلیمانی یک حماسه عظیم و تاریخی خلق کردند که تا ابد ماندگار خواهد ماند.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با خلق آن حماسه میلیونی پیام روشنی به دنیا مخابره کردند، بیان داشت: حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر پاک سپهبد سلیمانی بار دیگر به دنیا فهماند که آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب در این کشور زنده و پویا است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به طور حتم عنایت الهی موجب خلق چنین حماسه عظیمی شد، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند بزرگترین بدرقه جهان یکی از این ایام بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در ادامه واکنش قدرتمندانه سپاه به تروریست‌های آمریکایی در عین الاسد را از دیگر روز‌های تاریخ ساز عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری از آن جهت که این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراده یک ملت برای سیلی زدن به مستکبر بود یوم الله نامیدند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تشییع پیکر سپهبد سلیمانی و همچنین پاسخ قاطع سپاه به آمریکا را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: این اقدام قاطعانه نیروی مقتدر سپاه علاوه بر به رخ کشیدن اقتدار نظامی کشورمان، موجب تحقیر آمریکایی‌ها در سطح جهان شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این اقدام سپاه ضربه حیثیتی برای آمریکایی‌ها بود، خاطرنشان کرد: هیچ فرد یا کشوری در دنیا اجازه کوچکترین موضع گیری علیه آمریکا نمی دهد، اما ایران اسلامی با عزت و اقتدار پاسخ کوبنده‌ای به اقدام جنایت کارانه آمریکایی‌ها داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که آمریکایی‌ها به دلیل ترس از بی آبرویی در جهان حتی حاضر نشدند میزان تلفات و زخمی‌های واقعی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کنند، بیان داشت: سپاه آن چنان سیلی به آمریکایی‌ها زد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ابرقدرتی آمریکا در جهان با این اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکسته شد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی ضربه سنگینی به آمریکایی‌ها در منطقه وارد کرده است.
 
وی، حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک سپهبد سلیمانی را بیعت دوباره‌ای با انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: این ملت بزرگ و با بصیرت با خلق آن حماسه عظیم به همه ثابت کردند طرفدار ایستادگی در برابر ظالمان، دشمنان و مستکبران عالم هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، آمریکا را حامی نخست تروریسم در جهان معرفی کرد و گفت: آمریکایی‌ها با ترور سپهبد سلیمانی، ماهیت تروریستی خود را به دنیا نشان داد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات