۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۳۶۳۷۸
نماینده جهاد اسلامی فلسطین:

سردار سلیمانی هدفی جز آزادی و رهایی ملت ها از یوغ مستکبران نداشت

سردار سلیمانی هدفی جز آزادی و رهایی ملت ها از یوغ مستکبران نداشت
ابوشریف با بیان اینکه آزادی ملت ها مهمترین هدف سردار سلیمانی بود، گفت: هدف جبهه مقاومت نیز آزادی قدس و ملت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین، امروز در دومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که با محوریت «تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت» به همت سازمان جوانان حقوق بشر در لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: بیان جنایات غربی ها نیازمند دلیل نیست اسناد آن موجود است.

وی افزود: اروپاییان و غربی ها در طول تاریخ جنایات و خونریزی های فراوانی در جهان انجام دادند و غربیان سردرمدار همه جنایتکاران هستند.

ابوشریف ادامه داد: تمدن غربی به ویژه تمدن اروپاییان از دیرباز تمدنی متوحش بود و تمام رسالت های آسمانی از همین منطقه غرب آسیا به خصوص سرزمین فلسطین برخاسته است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین درباره تمدن غربی گفت: تاریخ تمدن غربی چیزی جز چپاول، غارت اموال، تجاوز به نوامیس، نسل کشی و قتل عام مردم بی گناه نیست.

وی با اشاره به اینکه خشونت و کشتار در خون غربیان جاری است، اظهار داشت: آنان فرهنگی جز چپاول و قتل عام انسان های بی‌گناه ندارند نمونه بارز جنایات آنان بمباران اتمی بود که هزاران انسان بی‌گناه را کشتند هم اکنون نیز زرادخانه‌های آمریکا ده‌ها بار می‌تواند زمین را نابود کند این همان حقوق بشری است که شعارش را می‌دهند.

ابوشریف ادامه داد: آنان از قدرت خود در راستای خدمت به مردم استفاده نمی‌کنند و تنها در راستای قتل عام و غارت بهره می‌برند با همین قدرت است که آنان دست به جنایت می‌زنند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین مساله فلسطین را بیانگر بزرگترین جنایت آمریکا دانست و گفت: آنان قتل شش میلیون یهودی را به مسلمانان نسبت می‌دهند در حالی که اروپاییان خودشان آنان را به قتل رساندند.

وی تنها هدف محور مقاومت را آزادی قدس بیان کرد و ادامه داد: تمام مسلمانان خواستار آزادی و نجات از ظلم هستند سردار سلیمانی هدفش این بود که آزادی ملت ها را محقق کند و ما نیز در محور مقاومت همین هدف را دنبال می‌کنیم.

ابوشریف در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا باید از منطقه خارج و منطقه از لوث وجود آمریکایی ها و صهیونیست ها خالی شود./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات