۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۳۶۳۸۳
از سوی مدرسه آیت الله قاضی دزفول؛

فراخوان تهیه آثار فرهنگی هنری سردار دل‌ها منتشر شد

فراخوان تهیه آثار فرهنگی هنری سردار دل‌ها منتشر شد
حجت الاسلام زرن زاده گفت: فراخوان تهیه آثار فرهنگی هنری با موضوع سردار دل‌ها تا ۱۸ بهمن ماه از سوی مدرسه آیت الله قاضی دزفول منتشر شد.
حجت الاسلام سید محمدحسین زرن زاده، مسؤول واحد شهدای مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از فراخوان تهیه آثار فرهنگی هنری سردار دل‌ها خبر داد و گفت: این آثار در قالب شعر، دلنوشته، نقاشی، طراحی، خطاطی، کلیپ سازی و فلیم کوتاه هستند و علاقه‌مندان تا ۱۸ بهمن ماه مهلت ارسال دارند.

مسؤول واحد شهدای مدرسه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه شب شعر شهدایی و معرفی افراد برگزیده و اختتامیه در ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: دلنوشته، شعر، کلیپ و فیلم کوتاه به شماره ۰۹۰۵۷۵۲۷۵۶۹ ارسال شود، اما طراحی و خطاطی و تقاسی بایستی به موزه دفاع مقدس دزفول تحویل داده شود.

حجت الاسلام زرن زاده با اشاره به اینکه در هر بخش دو نفر برگزیده معرفی خواهند شد، افزود: علاقه‌مندان از سراسر استان می‌توانند آثارشان را ارسال کنند و هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان از لحاظ سنی وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون فعالیت‌های واحد شهدای مدرسه اظهار داشت: هر دو هفته یک بار دیدار با خانواده شهدای روحانی شهرستان صورت می‌گیرد ضمن اینکه در ۵ آذرماه از روحانیون پیشکسوت شهرستان تجلیل به عمل آمد.

مسؤول واحد شهدای مدرسه آیت الله قاضی دزفول خاطرنشان کرد: طلاب و اساتید در دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی حضور پیدا می‌کنند و پس از هر دیداری، از خانواده شهدا تقدیر به عمل خواهد آمد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات