۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۳۶۴۱۸
حجت الاسلام ریسمان سنج:

کتابخوانی، امر به معروف است

کتابخوانی، امر به معروف است
معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: امر به کتابخوانی و خود کتابخوانی یک امر به معروف است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محسن ریسمان سنج، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر کتابخانه‌های عمومی خوزستان که با حضور اعضا در دفتر مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما در این شورا تبیین اقناعی امر به معروف و نهی از منکر با انجام فعالیت‌های فرهنگی، پژوهش، تهیه فیلم کوتاه، استفاده از فضای مجازی و شناسایی معروفات و منکرات در جامعه و دستگاه‌ها است.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان اینکه امر به کتابخوانی و خود کتابخوانی یک امر به معروف است، عنوان داشت: در این راستا باید اقداماتی صورت بگیرد، دایره معروفات و منکرات در این ستاد باز شده و کار ما رشد نظارت اجتماعی و عمومی است.

این مقام مسؤول ادامه داد: معروفات باید توسعه یافته و منکرات در جامعه از بین بروند و این در صورتی است که روحیه امر به معروف و نهی از منکر را ترویج دهیم.

حجت الاسلام ریسمان سنج بیان داشت: برنامه‌های اجرایی ما باید جذاب و براساس شناخت جامعه باشد و نظرات اجتماعی و عمومی جامعه را با اجرای فعالیت‌های فرهنگی افزایش دهیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات