۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۳۶۴۳۴
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

اروپایی‌ها هم دست آمریکایی ها در جنایت‌ علیه ملت ایران هستند

اروپایی‌ها هم دست آمریکایی ها در جنایت‌ علیه ملت ایران هستند
حجت الاسلام والمسلمین جلالی، اروپا را هم دست آمریکایی ها در جنایت علیه ملت ایران معرفی کرد و گفت: خباثت و فریبکاری مقامات اروپایی در سال‌های اخیر به وضوح آشکار شده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه بیست و هفتم دی ماه، آن را حاوی پیام‌های روشنی برای دشمنان و دوستان ملت ایران دانست و گفت: دشمنان ملت ایران بدانند نظام اسلامی با قدرت مسیر خود را ادامه خواهد داد.
 
وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند تنها راه ایستادگی در برابر دشمن قوی شدن ملت است، افزود: اگر امروز دشمن از ملت ایران هراس دارد به دلیل اقتدار نظامی و دفاعی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که در کنار اقتدار نظامی باید در عرصه اقتصادی نیز کشور را قوی کنیم، خاطرنشان کرد: نباید اقتصاد کشور را شرطی کنیم بلکه باید به دستان توانمند نیرو‌های جوان اتکا کنیم.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که اعتماد به غرب بزرگترین اشتباه مسؤولان کشورمان بود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره در سخنرانی‌های خود مسؤولان را نسبت به فریبکاری مقامات آمریکایی و اروپایی بر هذر داشتند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که قدرت اقتصادی کشور، تحریم‌ها و فشار‌های دشمنان را به حداقل خواهد رساند، خاطرنشان کرد: با دل بستن به وعده‌های دروغین چند کشور اروپایی نمی‌توان کشور را اداره کرد.
 
وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند وابستگی کشور به نفت باید تمام شود، تصریح کرد: مسؤولان به جای نگاه به بیرون از ظرفیت‌های داخلی بیشتر استفاده کنند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی‌ها در داخل تمایلی به استقلال و پرهیز کشور از وابستگی ندارند، خاطرنشان کرد: پیشرفت اقتصادی کشورمان در گرو دل کندن از کشور‌های غربی و توجه به ظرفیت‌های داخلی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی در ادامه سخنان خود به خباثت طرف اروپایی در سال‌های اخیر اشاره کرد و با بیان این که اروپایی در جریان برجام ثابت کردند که با آمریکا همراه هستند، بیان داشت: مذاکره با کشور‌های اروپایی هیچ نفعی برای کشورمان ندارد بلکه اتلاف وقت است.
 
وی، اروپایی‌ها هم دست جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران معرفی کرد و افزود: خباثت و فریبکاری مقامات اروپایی در سال‌های اخیر به وضوح آشکار شده و نباید بیش از این فریب این کشور‌ها را بخوریم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات