۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۳۶۵۵۹
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

 لازمه حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی همراهی هدفمند مردم و مسؤولان است

 لازمه حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی همراهی هدفمند مردم و مسؤولان است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: لازمه حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی همراهی هدفمند مردم و مسئولان است.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان با اشاره به ضرورت تکیه بر تعهد و خلاقیت در اداره امور اظهار داشت: مسئولان و مدیران باید بدانند که کلید گذر از مشکلات اقتصادی و تحقق اهداف مقام معظم رهبری در تکالیف گام دوم انقلاب داشتن روحیه مضاعف کاری و خلاقیت و تعهد در پیش‌ بردن امور است.

وی افزود: به منظور عملی کردن خواسته‌های مقام معظم رهبری به‌ویژه در بحث اقتصاد مقاومتی و همین طور بهبود معیشت مردم حلقه مدیریتی استان در خط مقدم قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بنابراین موضوع مهمی که باید در راس امور قرار گیردف تلاش برای شناسایی نواقص، اتخاذ تدابیر خلاقانه و اثرگذار و استفاده از راهبردهای کاربردی در تحقق اهداف کلان ترسیم شده نظام بوده که باید در سایه روحیه انقلابی‌گری مورد توجه باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: امنیت و اقتدار نظام اسلامی حفظ و تقویت نمی‌شود مگر اینکه همراهی هدفمند میان مردم و مسئولان وجود داشته باشد، در این راستا از وظایف اصلی مدیران تلاش برای پیشرفت و شکوفایی جامعه و همچنین تقویت بنیه اقتصادی مردم است که باید مد نظر تمام دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های صنعتی و همچنین در کانون توجه قرار دادن محورهای اقتصاد مقاومتی می‌توان در کنار اشتغالزایی برای جوانان و کاهش فاصله طبقاتی، کشور را به عنوان یک قدرت اقتصادی معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: ارتقاء بهره‌وری در بخش تولید را باید مردم و حوزه مدیریتی صنایع با تکیه بر ابتکار و خلاقیت و با ایثار و فداکاری دنبال کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های صنعتی بسیار با ارزشی برخوردار است که متاسفانه بسیاری از این ظرفیت‌های در سایه سوءمدیریت‌ها به تعطیلی کشیده شده که بسیار ناراحت‌کننده است و می‌طلبد که احیای آنها در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان ایران اسلامی بدانند که باید با انگیزه‌های الهی در راستای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنند و در هر سطحی که قرار دارند خادمان مردم در سنگر مدیریت باشند و از هر لحظه برای انجام ماموریت‌های محوله استفاده کنند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات