۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۳۶۵۶۴
امام جمعه بروجرد:

دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بازگو شود

دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بازگو شود
امام جمعه بروجرد بر ضرورت تربیت نسلی انقلابی تأکید کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب برای جوانان بازگو و جلوی دسیسه های دشمن گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد،  ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که در حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد برگزار شد، گفت: برنامه های دهه فجر باید مردمی و باشکوه برگزار شود.

وی مردم را صاحبان انقلاب خواند و افزود:  بهره مندی از ظرفیت نسل جوان در برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر و با محوریت مساجد فرصتی برای تربیت نسلی انقلابی است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در طول این 40 سال خدمات خوبی به مردم ارائه داده است، اظهار داشت: باید با استفاده از فرصت ها دستاوردهای انقلاب به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.

وی بر ضرورت برقراری میز خدمت به مردم در مناطق محروم در دهه فجر تأکید کرد و گفت: این امر اقدامی مناسب در جهت رفع مشکلات عمومی مردم در این مناطق است.

حجت الاسلام حسینی انقلاب را حاصل خون شهدا دانست و افزود: در ایام الله دهه فجر با تبیین فرهنگ ایثار و شهادت باید نسل امروز را با ارزش های انقلاب آشنا ساخت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به توطئه دشمنان برای براندازی انقلاب و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب خنثی کننده توطئه استکبار است.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر و فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، ادامه داد: حضور مردم استکبار را به لرزه می آورد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با آمدن به صحنه وحدت و پشتیبانی خود را از انقلاب به نمایش می گذارند و توطئه های دشمن را خنثی می کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات